Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10920
Назва: Вплив обліково-аналітичного забезпечення на процедуру формування та відображення адміністративних витрат
Інші назви: The influence of accounting and analytical support on the procedure of formation and display of administrative costs
Автори: Одношевна, Ольга Олександрівна
Odnoshevna, Olga
Якименко, Вікторія Сергіївна
Yakimenko, Viktoriya
Ключові слова: адміністративні витрати
Administrative costs
облік
accounting
аналітичне забезпечення
analytical support
оптимізація
optimization
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Одношевна О. Вплив обліково-аналітичного забезпечення на процедуру формування та відображення адміністративних витрат / О. Одношевна, В. Якименко // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору економіки: проблеми, пріоритети, перспективи : матеріали І Міжнар. наук.-практ.інтернет-конф. (Дніпро, 26-27 жовт. 2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро, 2023. – С.49-51. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10920
Короткий огляд (реферат): Адміністративні витрати кожного підприємства є невід’ємною складоваю поточних витрат. Зокрема адміністративні витрати – це загальногосподарські витрати, спрямовані на управління підприємством i його обслуговування. Згідно нормативно-правового забезпечення, адміністративні витрати включають: загальні корпоративні витрати, (організаційні, нa проведення річних зборів, представницькі тощо); витрати на службові відрядження; витрати на утримання основних засобів; винагороди за професійні послуги (наприклад: аудиторські, юридичні, з оцінки майна тощо); витрати на зв'язок (наприклад: поштові, телеграфні, телефонні, факс ...); амортизація нематеріальних активів загальногосподарського використання; витрати на врегулювання спорів y судових органах, тощо Administrative costs are an integral part of every enterprise current costs. In particular, administrative expenses are general economic expenses expenses aimed at managing the enterprise and its maintenance. According to regulatory and legal support, administrative costs include: general corporate expenses, (organizational, for conducting annual meetings, representative meetings, etc.); expenses for business trips; costs for maintenance of fixed assets; fees for professional services (for example: auditing, legal, property valuation, etc.); communication costs (for example: postal, telegraphic, telephone, fax ...).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10920
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_Теза.pdf3,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.