Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлександров, Артем Олександрович-
dc.contributor.authorAleksandrov, Artem-
dc.date.accessioned2025-02-07T13:41:35Z-
dc.date.available2025-02-07T13:41:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАлександров А. О. Впровадження комплексної маркетингової стратегії залучення клієнтів через соціальні медіа : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Артем Олександрович Александров ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10966uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10966-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є ринок онлайн-освіти в Україні, конкурентне середовище, шлях цільового клієнта та процес залучення клієнтів через соціальні медіа для онлайн-школи підвищення кваліфікації психологів. Предметом дослідження є теоретичні концепції роботи із соціальними мережами, моделі маркетингових стратегій, комплексна стратегія залучення клієнтів через соціальні медіа для онлайн-шкіл, інструменти таргетингу Meta Ads та формати рекламних оголошень, що сприяють зростанню залученості аудиторії й конверсії в покупку навчання. Мета дослідження полягає у розробці комплексної маркетингової стратегії залучення клієнтів через соціальні медіа для онлайн-школи підвищення кваліфікації психологів, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду та рівня прибутковості школи Psycoping. Obiektom doslidzhennia ye rynok onlain-osvity v Ukraini, konkurentne seredovyshche, shliakh tsilovoho kliienta ta protses zaluchennia kliientiv cherez sotsialni media dlia onlain-shkoly pidvyshchennia kvalifikatsii psykholohiv. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni kontseptsii roboty iz sotsialnymy merezhamy, modeli marketynhovykh stratehii, kompleksna stratehiia zaluchennia kliientiv cherez sotsialni media dlia onlain-shkil, instrumenty tarhetynhu Meta Ads ta formaty reklamnykh oholoshen, shcho spryiaiut zrostanniu zaluchenosti audytorii y konversii v pokupku navchannia. Meta doslidzhennia poliahaie u rozrobtsi kompleksnoi marketynhovoi stratehii zaluchennia kliientiv cherez sotsialni media dlia onlain-shkoly pidvyshchennia kvalifikatsii psykholohiv, spriamovanoi na pidvyshchennia vpiznavanosti brendu ta rivnia prybutkovosti shkoly Psycoping.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectсоціальні медіаuk
dc.subjectSocial mediauk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectюніт-економікаuk
dc.subjectunit economicsuk
dc.subjectпсихологіяuk
dc.subjectpsychologyuk
dc.subjectтаргетована рекламаuk
dc.subjecttargeted advertisinguk
dc.subjectонлайн-школиuk
dc.subjectonline schoolsuk
dc.subjectEdTechuk
dc.subjectEdTechuk
dc.subjectонлайн-освітаuk
dc.subjectonline educationuk
dc.subjectстратегія просуванняuk
dc.subjectpromotion strategyuk
dc.titleВпровадження комплексної маркетингової стратегії залучення клієнтів через соціальні медіаuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia kompleksnoi marketynhovoi stratehii zaluchennia kliientiv cherez sotsialni mediauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Александров А. О..pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.