Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10966
Назва: Впровадження комплексної маркетингової стратегії залучення клієнтів через соціальні медіа
Інші назви: Vprovadzhennia kompleksnoi marketynhovoi stratehii zaluchennia kliientiv cherez sotsialni media
Автори: Александров, Артем Олександрович
Aleksandrov, Artem
Ключові слова: соціальні медіа
Social media
маркетинг
marketing
юніт-економіка
unit economics
психологія
psychology
таргетована реклама
targeted advertising
онлайн-школи
online schools
EdTech
EdTech
онлайн-освіта
online education
стратегія просування
promotion strategy
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Александров А. О. Впровадження комплексної маркетингової стратегії залучення клієнтів через соціальні медіа : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Артем Олександрович Александров ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10966
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є ринок онлайн-освіти в Україні, конкурентне середовище, шлях цільового клієнта та процес залучення клієнтів через соціальні медіа для онлайн-школи підвищення кваліфікації психологів. Предметом дослідження є теоретичні концепції роботи із соціальними мережами, моделі маркетингових стратегій, комплексна стратегія залучення клієнтів через соціальні медіа для онлайн-шкіл, інструменти таргетингу Meta Ads та формати рекламних оголошень, що сприяють зростанню залученості аудиторії й конверсії в покупку навчання. Мета дослідження полягає у розробці комплексної маркетингової стратегії залучення клієнтів через соціальні медіа для онлайн-школи підвищення кваліфікації психологів, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду та рівня прибутковості школи Psycoping. Obiektom doslidzhennia ye rynok onlain-osvity v Ukraini, konkurentne seredovyshche, shliakh tsilovoho kliienta ta protses zaluchennia kliientiv cherez sotsialni media dlia onlain-shkoly pidvyshchennia kvalifikatsii psykholohiv. Predmetom doslidzhennia ye teoretychni kontseptsii roboty iz sotsialnymy merezhamy, modeli marketynhovykh stratehii, kompleksna stratehiia zaluchennia kliientiv cherez sotsialni media dlia onlain-shkil, instrumenty tarhetynhu Meta Ads ta formaty reklamnykh oholoshen, shcho spryiaiut zrostanniu zaluchenosti audytorii y konversii v pokupku navchannia. Meta doslidzhennia poliahaie u rozrobtsi kompleksnoi marketynhovoi stratehii zaluchennia kliientiv cherez sotsialni media dlia onlain-shkoly pidvyshchennia kvalifikatsii psykholohiv, spriamovanoi na pidvyshchennia vpiznavanosti brendu ta rivnia prybutkovosti shkoly Psycoping.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10966
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Александров А. О..pdf2,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.