Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагодєтєлєв, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorBlahodietieliev, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-02-08T05:48:03Z-
dc.date.available2025-02-08T05:48:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБлагодєтєлєв О. В. Формування маркетингової політики розподілу продукції підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олександр Вікторович Благодєтєлєв ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 108 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10973uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10973-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є процес формування маркетингової політики розподілу продукції підприємств, а також напрями впровадження даної концепції в Товаристві з обмеженої відповідальності фірма «ЗГІК». Метою кваліфікаційної роботи магістра є дослідження теоретичних і методичних положень, а також розробка практичних рекомендацій щодо впровадження маркетингової політики розподілу продукції в Товаристві з обмеженою відповідальністю фірмі «ЗГІК» м. Дніпро. Методи дослідження: Теоретичною та методичною основою наукового дослідження стали методи та способи наукового пізнання, фундаментальні положення економічної теорії, наукові розробки з формування маркетингової політики розподілу продукції в діяльності підприємства як елементами комплексної системи маркетингу. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia marketynhovoi polityky rozpodilu produktsii pidpryiemstv, a takozh napriamy vprovadzhennia danoi kontseptsii v Tovarystvi z obmezhenoi vidpovidalnosti firma «ZHIK». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty mahistra ye doslidzhennia teoretychnykh i metodychnykh polozhen, a takozh rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo vprovadzhennia marketynhovoi polityky rozpodilu produktsii v Tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu firmi «ZHIK» m. Dnipro. Metody doslidzhennia: Teoretychnoiu ta metodychnoiu osnovoiu naukovoho doslidzhennia staly metody ta sposoby naukovoho piznannia, fundamentalni polozhennia ekonomichnoi teorii, naukovi rozrobky z formuvannia marketynhovoi polityky rozpodilu produktsii v diialnosti pidpryiemstva yak elementamy kompleksnoi systemy marketynhu.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингова політика розподілу продукціїuk
dc.subjectmarketing policy for product distributionuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectвідділ маркетингуuk
dc.subjectmarketing departmentuk
dc.titleФормування маркетингової політики розподілу продукції підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia marketynhovoi polityky rozpodilu produktsii pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Благодєтєлєв О. В..pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.