Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10973
Назва: Формування маркетингової політики розподілу продукції підприємства
Інші назви: Formuvannia marketynhovoi polityky rozpodilu produktsii pidpryiemstva
Автори: Благодєтєлєв, Олександр Вікторович
Blahodietieliev, Oleksandr
Ключові слова: маркетингова політика розподілу продукції
marketing policy for product distribution
маркетингове управління
marketing management
маркетингова діяльність
marketing activity
відділ маркетингу
marketing department
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Благодєтєлєв О. В. Формування маркетингової політики розподілу продукції підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олександр Вікторович Благодєтєлєв ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 108 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10973
Короткий огляд (реферат): Об'єктом дослідження є процес формування маркетингової політики розподілу продукції підприємств, а також напрями впровадження даної концепції в Товаристві з обмеженої відповідальності фірма «ЗГІК». Метою кваліфікаційної роботи магістра є дослідження теоретичних і методичних положень, а також розробка практичних рекомендацій щодо впровадження маркетингової політики розподілу продукції в Товаристві з обмеженою відповідальністю фірмі «ЗГІК» м. Дніпро. Методи дослідження: Теоретичною та методичною основою наукового дослідження стали методи та способи наукового пізнання, фундаментальні положення економічної теорії, наукові розробки з формування маркетингової політики розподілу продукції в діяльності підприємства як елементами комплексної системи маркетингу. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia marketynhovoi polityky rozpodilu produktsii pidpryiemstv, a takozh napriamy vprovadzhennia danoi kontseptsii v Tovarystvi z obmezhenoi vidpovidalnosti firma «ZHIK». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty mahistra ye doslidzhennia teoretychnykh i metodychnykh polozhen, a takozh rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo vprovadzhennia marketynhovoi polityky rozpodilu produktsii v Tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu firmi «ZHIK» m. Dnipro. Metody doslidzhennia: Teoretychnoiu ta metodychnoiu osnovoiu naukovoho doslidzhennia staly metody ta sposoby naukovoho piznannia, fundamentalni polozhennia ekonomichnoi teorii, naukovi rozrobky z formuvannia marketynhovoi polityky rozpodilu produktsii v diialnosti pidpryiemstva yak elementamy kompleksnoi systemy marketynhu.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10973
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Благодєтєлєв О. В..pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.