Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГубка, Антон Олександрович-
dc.contributor.authorHubka, Anton-
dc.date.accessioned2025-02-08T06:13:03Z-
dc.date.available2025-02-08T06:13:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГубка А. О. Підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Антон Олександрович Губка ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10976uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10976-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Предметом дослідження є підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи є проведення комплексного аналізу та вивчення обраної теми, зокрема, визначення специфіки та особливостей управління у відповідній сфері. У рамках роботи планується розробка практичних рекомендацій та пропозицій, спрямованих на підвищення ефективності діяльності підприємства/організації або вирішення конкретних проблем, що виникають у процесі його функціонування. Obiektom doslidzhennia ye pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia ye pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na pidpryiemstvi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye provedennia kompleksnoho analizu ta vyvchennia obranoi temy, zokrema, vyznachennia spetsyfiky ta osoblyvostei upravlinnia u vidpovidnii sferi. U ramkakh roboty planuietsia rozrobka praktychnykh rekomendatsii ta propozytsii, spriamovanykh na pidvyshchennia efektyvnosti diialnosti pidpryiemstva/orhanizatsii abo vyrishennia konkretnykh problem, shcho vynykaiut u protsesi yoho funktsionuvannia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингове цифрове управлінняuk
dc.subjectDigital marketing managementuk
dc.subjectінтернет стратегіяuk
dc.subjectInternet strategyuk
dc.subjectсільскогоподарське підприємствоuk
dc.subjectagricultural enterpriseuk
dc.subjectорганічний клієнтиuk
dc.subjectorganic customersuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectsocial mediauk
dc.titleПідвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємствіuk
dc.title.alternativePidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губка А. О..pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.