Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМиргородський, Євгеній Олександрович-
dc.contributor.authorMyrhorodskyi, Yevhenii-
dc.date.accessioned2025-02-09T11:04:07Z-
dc.date.available2025-02-09T11:04:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМиргородський Є. О. Удосконалення маркетингової діяльності в умовах діджиталізації : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Євгеній Олександрович Миргородський ; наук. керівник Якубенко Юлія Леонідівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10985uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10985-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження - процес вдосконалення маркетингової діяльності приватного підприємства в умовах цифровізації, що охоплює процеси комунікації, взаємодії з клієнтами і управління маркетинговими кампаніями з застосуванням цифрових інструментів. Предметом дослідження є провадження маркетингової діяльності приватного підприємства за допомогою діджитал-інструментів, таких як аналітичні платформи, CRM-системи, соціальні мережі, автоматизовані розсилки, а також методи оцінки їхньої ефективності в залученні і утриманні клієнтів. Obiekt doslidzhennia - protses vdoskonalennia marketynhovoi diialnosti pryvatnoho pidpryiemstva v umovakh tsyfrovizatsii, shcho okhopliuie protsesy komunikatsii, vzaiemodii z kliientamy i upravlinnia marketynhovymy kampaniiamy z zastosuvanniam tsyfrovykh instrumentiv. Predmetom doslidzhennia ye provadzhennia marketynhovoi diialnosti pryvatnoho pidpryiemstva za dopomohoiu didzhytal-instrumentiv, takykh yak analitychni platformy, CRM-systemy, sotsialni merezhi, avtomatyzovani rozsylky, a takozh metody otsinky yikhnoi efektyvnosti v zaluchenni i utrymanni kliientiv.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectдіджитал-маркетингuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjectінструменти інтернет-маркетингуuk
dc.subjectinternet marketing toolsuk
dc.subjectдіджиталізаціяuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectцифрові платформиuk
dc.subjectdigital platformsuk
dc.subjectцифрові каналиuk
dc.subjectdigital channelsuk
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності в умовах діджиталізаціїuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia marketynhovoi diialnosti v umovakh didzhytalizatsiiuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мирогородський Є. О..pdf908,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.