Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкладенко, Кирило В’ячеславович-
dc.contributor.authorSkladenko, Kyrylo-
dc.date.accessioned2025-02-10T06:19:05Z-
dc.date.available2025-02-10T06:19:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСкладенко К. В. Формування маркетингового механізму управління стратегічними змінами на аграрному підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Кирило В’ячеславович Складенко ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 95 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10996uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10996-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес маркетингового управління стратегічними змінами як цілеспрямований вплив на підприємство, що визначити свою позицію щодо стратегічних цілей та умов, сформованих під впливом мінливого середовища аграрного підприємства. Предметом дослідження було усвідомлення того, як зміна впливає на стратегію та внутрішні процеси організації, шляхом опису, що таке зміни, обговорення категорій змін, зовнішніх рушійних сил змін і сприйняття ініціатив щодо змін як негативних чи позитивних. Obiektom doslidzhennia ye protses marketynhovoho upravlinnia stratehichnymy zminamy yak tsilespriamovanyi vplyv na pidpryiemstvo, shcho vyznachyty svoiu pozytsiiu shchodo stratehichnykh tsilei ta umov, sformovanykh pid vplyvom minlyvoho seredovyshcha ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia bulo usvidomlennia toho, yak zmina vplyvaie na stratehiiu ta vnutrishni protsesy orhanizatsii, shliakhom opysu, shcho take zminy, obhovorennia katehorii zmin, zovnishnikh rushiinykh syl zmin i spryiniattia initsiatyv shchodo zmin yak nehatyvnykh chy pozytyvnykh.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectстратегічні зміниuk
dc.subjectStrategic changesuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectорганізаційна структураuk
dc.subjectorganizational structureuk
dc.subjectбізнес-середовищеuk
dc.subjectbusiness environmentuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectслужба маркетингуuk
dc.subjectmarketing serviceuk
dc.titleФормування маркетингового механізму управління стратегічними змінами на аграрному підприємствіuk
dc.title.alternativeFormuvannia marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia stratehichnymy zminamy na ahrarnomu pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Складенко К. В..pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.