Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11537
Назва: Особистість фахівця у професійному спілкуванні та організації професійної діяльності
Інші назви: Specialist’s identity in professional communication and organization of professional activity
Автори: Стасюк Т, етяна Валеріївна
Stasіuk, Tetyana
Кошкіна, Н. В.
Koshkina, N. V.
Ключові слова: особистість професіонала
specialist’s identity
моральна свідомість
moral consciousness,
ціннісна свідомість
value consciousness
професійна самосвідомість
professional self-awareness
професійне спілкування
professional communication
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Стасюк Т. В. Особистість фахівця у професійному спілкуванні та організації професійної діяльності / Т. В. Стасюк, Н. В. Кошкіна // Сучасна педагогіка та лінгводидактика : зб. наук. пр. / ДДАЕУ ; за загал. ред. О. В. Назаренко. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2024. – С. 30-47. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11537
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює проблему професійного становлення майбутнього фахівця. Аналізуються етапи розвитку особистості фахівця у професійному спілкуванні та організації професійної діяльності. Зокрема було встановлено кореляційні зв’язки між цінностями людини, її самооцінкою та професійною діяльністю, розглянуто поняття професійних норм, правил, ролей, моделей поведінки; професійних якостей, здібностей, умінь та навичок, емоцій та потреб, мотивів та цілей. Дослідження аналізує механізми спілкування в професійному колективі в ситуаціях розвитку відносин, розмови з керівником, повідомлення про права та обов’язки, обговорення умов праці та досягнення результатів, постановки завдань, формування цілей, мотивації, спонукання до дії, прохань, розпоряджень, наказів. Значна увага приділена професійній самосвідомості, духовним та матеріальним цінностям, вибору ціннісної орієнтації, взаємозв’язку хорошого та поганого в особистості людини. Серед надважливих підтем було згадано професійне спілкування та професійний етикет, що є основою розвитку професійних відносин між особистостями на роботі. The article highlights the problem of professional formation of the future specialist. The stages of personality development of a specialist in professional communication are analyzed and organization of professional activity. In particular, correlations between human values, self-esteem and professional activity were established, the concepts of professional norms, rules, roles, and behavior models were considered; professional qualities, abilities, abilities and skills, emotions and needs, motives and goals. The study analyzes the mechanisms communication in the professional team in situations of relationship development, conversations with the manager, notification of rights and obligations, discussion of working conditions and achievement of results, setting tasks, forming goals, motivation, prompting to action, requests, orders, orders. Considerable attention is paid to professional self-awareness, spiritual and material values, the choice of value orientation, the relationship between good and bad in an individual a person Professional communication and professional etiquette were mentioned among the most important subtopics, which are the basis of the development of professional relations between individuals at work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11537
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. СТАСЮК.СТАТТЯ.2024.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.