Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, Світлана Геннадіївна-
dc.contributor.authorKarpova, Svitlana-
dc.contributor.authorСолоділова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorSolodilova, Olena-
dc.date.accessioned2025-05-06T05:58:59Z-
dc.date.available2025-05-06T05:58:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКарпова С. Г. Філософські та культурологічні аспекти викладання «Філософії науки» в ДДАЕУ / С. Г. Карпова, О. В. Солоділова // Перспективи: соціально-політичний журнал. – 2022. – Вип. № 3. – С.88-98. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11809uk
dc.identifier.issnISSN 2310-2896-
dc.identifier.urihttp://perspektyvy.pdpu.od.ua/3_2022/13.pdf-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11809-
dc.description.abstract1) Позначено найбільш критичні моменти, що зустрічаються при викладанні «Філософії науки» здобувачам третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти «Доктор філософії (PhD)» в сучасній українській освітній культурі: а) трансформація предмета та «основного питання» філософії; б) неповнота «критичного мислення» через недостатній аналіз першоджерел; 2) Проаналізовано на прикладі ДДАЕУ основні філософські і культурологічні дискурси викладання «Філософії науки»: а) динамічність знання в контексті сучасної наукової культури; б) обов’язковість герменевтичних процедур при роботі з першоджерелами та вивченні понятійного апарату; в) аналіз та використання класичних та некласичних філософських та міждисциплінарних підходів та методів; г) залучення мисленевих експериментів, проблемного та інтерактивного навчання; 3) Спираючись на основні позначені дискурси, філософські обґрунтовано та розкрито специфіку методичних підходів щодо здійснення навчального процесу в межах дисципліни «Філософія науки»; 4) Показано необхідність використання системного підходу під час викладання дисципліни «Філософія науки» для критичного мислення, що загалом позитивно впливатиме на культуру наукових процесів та культурологічні і філософські контексти українського освітнього простору. - 1) The most critical moments are identified, which are observed during the presentation of the “Philosophy of Science” for students of the third (light-science) level of higher education “Doctor of Philosophy (PhD)” in modern Ukrainian culture i: a) transformation of the subject and the “basic food” of philosophy; b) the inaccuracy of the "critical thought" through the lack of analysis of the previous one; 2) Analyzed on the basis of DDAEU the main philosophical and culturological discourses of the journal "Philosophy of Science": a) the dynamism of knowledge in the context of modern scientific culture; b) the consistency of hermeneutic procedures in the course of work with first generations and the development of a conceptual apparatus; c) analysis of both classical and non-classical philosophical and interdisciplinary approaches and methods; d) study of scientific experiments, problematic and interactive training; 3) Spiraling on the main concepts of discourse, philosophically grounded and outlined the specifics of methodological approaches to the development of the initial process in the boundaries of the discipline "Philosophy of Science"; 4) It is shown that there is a need for a systematic approach to the development of the discipline "Philosophy of Science" for critical thinking, which positively influences the culture of scientific processes and the cultural and philosophical contexts of the Ukrainian illuminating space.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectздобувач освітиuk
dc.subjecteducation seekeruk
dc.subjectметодuk
dc.subjectmethoduk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjecttechniqueuk
dc.subjectнаукаuk
dc.subjectscienceuk
dc.subjectосвітня культураuk
dc.subjecteducational cultureuk
dc.subjectфілософія наукиuk
dc.subjectphilosophy of scienceuk
dc.titleФілософські та культурологічні аспекти викладання «Філософії науки» в ДДАЕУuk
dc.title.alternativePhilosophical and cultural aspects of teaching «Philosophy of science» at DSAEUuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doiDOI https://doi.org/10.24195/spj1561-1264.2022.3.13-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 1.pdf306,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.