Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12145
Назва: Стратегії диверсифікації туристичних послуг у контексті цифрового суспільства та глобальних ринків
Інші назви: Strategies for Diversifying Tourism Services in the Context of Digital Society and Global Markets
Автори: Халатур, Світлана Миколаївна
Khalatur, Svitlana
Жиленко, Катерина Миколаївна
Zhylenko, Kateryna
Ключові слова: стратегія
strategy
диверсифікація
diversification
туристичні послуги
tourism services
цифрове суспільство
digital society
глобальний ринок
global market
Дата публікації: 2024
Видавництво: Досліджений центр проблем розвитку промисловості НАН (Харків, Україна)
Бібліографічний опис: Халатур С. М. Стратегії диверсифікації туристичних послуг у контексті цифрового суспільства та глобальних ринків / С. М. Халатур, К. М. Жиленко // Бізнес Інформ. – 2024. – № 9. – С. 274-280. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12145
Короткий огляд (реферат): Метою статті є дослідження стратегії диверсифікації туристичних послуг у контексті цифрового суспільства та глобальних ринків, що пов’язано з новими викликами та можливостями, які вимагають адаптації пропонованих послуг. Диверсифікація дозволяє туристичним операторам зменшувати ризики і збільшувати прибутковість, орієнтуючись на різні категорії клієнтів та розширюючи асортимент пропонованих послуг. У статті проведено аналіз сучасного стану туристичних послуг у світі та в Україні. Обґрунтовано актуальність стратегій диверсифікації туристичних послуг у контексті цифрового суспільства та глобальних ринків. Запропоновано основні стратегії диверсифікації туристичних послуг у цифровому середовищі, серед яких виокремлено: географічну диверсифікацію; продуктову диверсифікацію; диверсифікацію клієнтської бази; диверсифікацію через партнерства; інновації у сфері сталого туризму. Також визначено, що за умов глобалізації значний вплив на розвиток туристичного ринку здійснюють зовнішні та внутрішні фактори. Стратегії диверсифікації передбачають розширення бізнесу через вихід на нові ринки, створення нових продуктів або зміну наявних бізнес-моделей з метою зменшення ризиків і підвищення прибутковості, що дозволяє компаніям ефективніше реагувати на зміни ринкових умов, уникати залежності від одного продукту або ринку та забезпечувати стійкий розвиток. Досліджуючи різноплановість туристичної діяльності, деякі вчені розглядають можливість застосування таких видів диверсифікаційних стратегій: вертикальна (концентрична); горизонтальна; конгломеративна. Перевагами диверсифікації можна назвати: 1) зниження ризиків: компанії можуть уникнути залежності від одного продукту або ринку, що допомагає мінімізувати ризики, пов’язані з ринковими змінами або коливаннями попиту; 2) збільшення ринку збуту: вихід на нові ринки або створення нових продуктів дає змогу залучити нових клієнтів і збільшити обсяг продажів; 3) ефективне використання ресурсів: диверсифікація дозволяє використовувати наявні ресурси та компетенції для створення нових продуктів або виходу на нові ринки. Визначені переваги та недоліки стратегій диверсифікації в туризмі дозволили оцінити їх вплив на розвиток цифрового суспільства, що дає змогу розвитку більш ефективного, конкурентоспроможного туристичного сектора глобального ринку. The aim of the article is to study the strategy of diversification of tourism services in the context of digital society and global markets, which is associated with new challenges and opportunities that require adaptation of the services offered. Diversification allows tour operators to reduce risks and increase profitability, focusing on different categories of customers and expanding the range of services offered. The article analyzes the current state of tourism services in the world and in Ukraine. The relevance of strategies for diversification of tourism services in the context of digital society and global markets is substantiated. The main strategies for diversification of tourism services in the digital environment are proposed, among which are: geographical diversification; product diversification; diversification of the client base; diversification through partnerships; innovations in the field of sustainable tourism. It is also determined that in the context of globalization, external and internal factors have a significant impact on the development of the tourism market. Diversification strategies involve expanding businesses by entering new markets, creating new products, or changing existing business models in order to reduce risk and increase profitability, allowing companies to respond more effectively to changing market conditions, avoid dependence on a single product or market, and ensure sustainable development. Studying the diversity of tourism activities, some scientists consider the possibility of using the following types of diversification strategies: vertical (concentric); horizontal; conglomerate. The benefits of diversification include: 1) reduced risk: companies can avoid dependence on a single product or market, which helps minimize the risks associated with market changes or fluctuations in demand; 2) increasing the sales market: entering new markets or creating new products allows you to attract new customers and increase sales; 3) efficient use of resources: diversification allows you to use existing resources and competencies to create new products or enter new markets. The identified advantages and disadvantages of diversification strategies in tourism allowed to assess their impact on the development of digital society, which allows the development of a more efficient, competitive tourism sector of the global market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.business-inform.net/article/?year=2024&abstract=2024_9_0_274_280&lang=en
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12145
ISSN: ISSN 2222-4459 (Print)
ISSN 2311-116X (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9. Халатур С. М., Жиленко К. М..pdf414,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.