Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12517
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Chornobai, Vira | - |
dc.contributor.author | Чорнобай, Віра Георгіївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-12T11:00:44Z | - |
dc.date.available | 2025-09-12T11:00:44Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Chornobay, V. (2025). Formation of foreign language communicative competence of students through interactive technologies in agricultural higher education institutions. Pedagogical Academy: Scientific Notes, (18). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12517 | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-9458-online | - |
dc.identifier.uri | https://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/990 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12517 | - |
dc.description.abstract | The most effective application of computer-assisted language learning occurs through distance and blended learning models. Studying "English for Professional Purposes" contributes to the development of essential skills for future professionals, enabling them to communicate effectively in industry-specific situations. This proficiency ensures their competitiveness, adaptability to a dynamic world, and smoother professional integration into contemporary work environments. By interacting in the classroom, students not only improve their language skills, but also develop interpersonal and group communication skills in real-life situations, creative problem-solving skills, and prepare for future interaction with society as active citizens. Найефективніше застосування комп’ютерного навчання мови відбувається за допомогою моделей дистанційного та змішаного навчання. Вивчення «Англійської мови (за професійним спрямуванням)» сприяє розвитку основних навичок майбутніх професіоналів, дозволяючи їм ефективно спілкуватися в специфічних галузевих ситуаціях. Ця кваліфікація забезпечує їх конкурентоспроможність, здатність адаптуватися до динамічного світу та більш плавну професійну інтеграцію в сучасне робоче середовище. Взаємодіючи в аудиторії, здобувачі не лише покращують рівень володіння іноземною мовою, а й розвивають навички міжособистісного й групового спілкування у реальних життєвих ситуаціях, креативного вирішення проблем та готуються до майбутньої взаємодії із суспільством в якості громадянина з активною життєвою позицією. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | ГО «Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань» | uk |
dc.subject | communication skills | uk |
dc.subject | комунікативні навички | uk |
dc.subject | communicative competence | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | studying interactive technologies | uk |
dc.subject | вивчення інтерактивних технологій | uk |
dc.subject | innovative technology | uk |
dc.subject | інноваційна технологія | uk |
dc.title | Formation of foreign language communicative competence of students through interactive technologies in agricultural higher education institutions | uk |
dc.title.alternative | Формування іншомовної комунікативної компетентності здобувачів за допомогою інтерактивних технологій в аграрних ЗВО | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.5281/zenodo.15615475 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чорнобай стаття 2025.pdf | 181,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.