Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12517
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChornobai, Vira-
dc.contributor.authorЧорнобай, Віра Георгіївна-
dc.date.accessioned2025-09-12T11:00:44Z-
dc.date.available2025-09-12T11:00:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationChornobay, V. (2025). Formation of foreign language communicative competence of students through interactive technologies in agricultural higher education institutions. Pedagogical Academy: Scientific Notes, (18). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12517uk
dc.identifier.issnISSN 2786-9458-online-
dc.identifier.urihttps://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/990-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12517-
dc.description.abstractThe most effective application of computer-assisted language learning occurs through distance and blended learning models. Studying "English for Professional Purposes" contributes to the development of essential skills for future professionals, enabling them to communicate effectively in industry-specific situations. This proficiency ensures their competitiveness, adaptability to a dynamic world, and smoother professional integration into contemporary work environments. By interacting in the classroom, students not only improve their language skills, but also develop interpersonal and group communication skills in real-life situations, creative problem-solving skills, and prepare for future interaction with society as active citizens. Найефективніше застосування комп’ютерного навчання мови відбувається за допомогою моделей дистанційного та змішаного навчання. Вивчення «Англійської мови (за професійним спрямуванням)» сприяє розвитку основних навичок майбутніх професіоналів, дозволяючи їм ефективно спілкуватися в специфічних галузевих ситуаціях. Ця кваліфікація забезпечує їх конкурентоспроможність, здатність адаптуватися до динамічного світу та більш плавну професійну інтеграцію в сучасне робоче середовище. Взаємодіючи в аудиторії, здобувачі не лише покращують рівень володіння іноземною мовою, а й розвивають навички міжособистісного й групового спілкування у реальних життєвих ситуаціях, креативного вирішення проблем та готуються до майбутньої взаємодії із суспільством в якості громадянина з активною життєвою позицією.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherГО «Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань»uk
dc.subjectcommunication skillsuk
dc.subjectкомунікативні навичкиuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectstudying interactive technologiesuk
dc.subjectвивчення інтерактивних технологійuk
dc.subjectinnovative technologyuk
dc.subjectінноваційна технологіяuk
dc.titleFormation of foreign language communicative competence of students through interactive technologies in agricultural higher education institutionsuk
dc.title.alternativeФормування іншомовної комунікативної компетентності здобувачів за допомогою інтерактивних технологій в аграрних ЗВОuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5281/zenodo.15615475-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чорнобай стаття 2025.pdf181,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.