Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12523
Назва: Online learning environment: teacher-student interactions
Інші назви: Онлайн-навчальне середовище: взаємодія викладача та здобувача
Автори: Chornobai, Vira
Чорнобай, Віра Георгіївна
Ключові слова: online teaching and learning
онлайн-викладання та навчання
teacher-student relationships
стосунки вчитель-учень
dynamic model
динамічна модель
interactive learning
інтерактивне навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Chornobai V. Online learning environment: teacher-student interactions / V. Chornobai // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору: перспективи та реалії : зб. тез наук.-практ. конф. (Дніпро, 18-20 берез. 2025 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2025. – С. 90-92. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12523
Короткий огляд (реферат): Teacher-student interaction is a dynamic and reciprocal process that plays a crucial role in effective teaching. One of the greatest advantages of interactive learning is its ability to actively engage students. Traditional lecture-based instruction often results in passive learning, where students absorb information with out critically processing it. Взаємодія викладача та здобувача – це динамічний і взаємний процес, який відіграє вирішальну роль у ефективному навчанні. Однією з найбільших переваг інтерактивного навчання є його здатність активно залучати здобувачів. Традиційне лекційне навчання часто призводить до пасивного навчання, коли студенти засвоюють інформацію без критичної її обробки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12523
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.