Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12696
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOnopriienko, Oleg-
dc.contributor.authorОнопрієнко, Олег Дмитрович-
dc.contributor.authorKletskov, Oleksandr-
dc.contributor.authorКлєцков, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2025-10-06T12:33:45Z-
dc.date.available2025-10-06T12:33:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationOnopriienko O.D., Kletskov O.M. (2025). Smart management with artificial intelligence in higher education: principles, practices, and future directions. Наука і техніка сьогодні, (45), 1018–1030. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12696uk
dc.identifier.issnISSN 2786-6025 online-
dc.identifier.urihttp://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/23071/23042-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12696-
dc.description.abstractThis paper delves into the burgeoning integration of Artificial Intelligence (AI) within SMART management frameworks in higher education, addressing the urgent need for innovative governance models in the face of rapid digital transformation and evolving global demands. It highlights the imperative for universities to enhance efficiency, responsiveness, and adaptability through data-driven strategies, particularly in the Ukrainian context, where recent educational reforms emphasize digital integration.The study examines the conceptual foundations and practical applications of AI-driven SMART management, defined by Specific, Measurable, Achievable, Relevant, and Time-bound objectives. It reviews existing literature on SMART management and AI in higher education, showcasing AI's role in predictive analytics, adaptive learning systems, and automated administrative workflows. These applications empower institutions to optimize resource allocation, personalize learning experiences, and enhance student engagement. A significant portion of the paper focuses on the strategic alignment and infrastructure required for successful AI integration. It underscores the importance of developing robust AI adoption policies, establishing institutional AI committees, and investing in high -performance computing, cloud-based learning management systems, and cybersecurity measures. The paper also explores AI's impact on academic governance, decision- making, teaching, and learning, illustrating how AI-driven analytics can improve enrollment, retention, and resource allocation Ця стаття досліджує зростаючу інтеграцію штучного інтелекту (ШІ) в рамках SMART- менеджменту у вищій освіті, розглядаючи нагальну потребу в інноваційних моделях управління в умовах швидкої цифрової трансформації та еволюції глобальних вимог. Вона підкреслює необхідність для університетів підвищити ефективність, оперативність та адаптивність за допомогою стратегій, заснованих на даних, особливо в українському контексті, де останні освітні реформи наголошують на цифровій інтеграції. Дослідження розглядає концептуальні основи та практичні застосування SMART-менеджменту, керованого ШІ, визначеного як цілі, що є конкретними, вимірюваними, досяжними, релевантними та обмеженими в часі. Воно аналізує існуючу літературу з SMART-менеджменту та ШІ у вищій освіті, демонструючи роль ШІ в предиктивній аналітиці, адаптивних навчальних системах та автоматизованих дміністративних робочих процесах. Ці застосування дозволяють установам оптимізувати розподіл ресурсів, персоналізувати навчальний досвід та підвищити залученість студентів.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk
dc.subjectSMART managementuk
dc.subjectSMART-менеджментuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectdigital transformationuk
dc.subjectцифрова трансформаціяuk
dc.subjecteducational governanceuk
dc.subjectосвітнє управлінняuk
dc.subjectpersonalizationuk
dc.subjectперсоналізаціяuk
dc.subjectethicsuk
dc.subjectетикаuk
dc.subjectUkraineuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.titleSmart management with artificial intelligence in higher education: principles, practices, and future directionsuk
dc.title.alternativeSmart-менеджмент з використанням штучного інтелекту у вищій освіті: принципи, практики та майбутні напрямкиuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.52058/2786-6025-2025-4(45)-1018-1030-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23071-Текст статті-28496-1-10-20250510.pdf348,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.