Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУфімцева, Катерина Олегівна-
dc.contributor.authorUfimtseva, Kateryna-
dc.date.accessioned2025-10-13T06:05:23Z-
dc.date.available2025-10-13T06:05:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationУфімцева К. О. Удосконалення маркетингового управління операційними бізнес-процесами підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Катерина Олегівна Уфімцева ; наук. керівник Застава Інна Анатоліївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2025. – 65 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12796uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12796-
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингового управління операційними бізнес-процесами на прикладі СФГ «Сонячне». Завдання дослідження: - визначити теоретичні основи та сучасні підходи до маркетингового управління бізнес-процесами; - дослідити організаційно-економічний стан СФГ «Сонячне»; - оцінити ефективність функціонування операційних процесів з урахуванням маркетингових аспектів; - виявити проблеми у взаємодії маркетингової та операційної функцій підприємства; - обґрунтувати напрями удосконалення маркетингового управління бізнес-процесами; - оцінити економічну ефективність запропонованих рішень. Об’єкт дослідження – маркетингове управління операційними бізнес-процесами на аграрному підприємстві. Предмет дослідження – організаційно-економічні механізми вдосконалення маркетингового управління операційною діяльністю на підприємстві. Metoiu doslidzhennia ye rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo udoskonalennia marketynhovoho upravlinnia operatsiinymy biznes-protsesamy na prykladi SFH «Soniachne». Zavdannia doslidzhennia: - vyznachyty teoretychni osnovy ta suchasni pidkhody do marketynhovoho upravlinnia biznes-protsesamy; - doslidyty orhanizatsiino-ekonomichnyi stan SFH «Soniachne»; - otsinyty efektyvnist funktsionuvannia operatsiinykh protsesiv z urakhuvanniam marketynhovykh aspektiv; - vyiavyty problemy u vzaiemodii marketynhovoi ta operatsiinoi funktsii pidpryiemstva; - obgruntuvaty napriamy udoskonalennia marketynhovoho upravlinnia biznes-protsesamy; - otsinyty ekonomichnu efektyvnist zaproponovanykh rishen. Obiekt doslidzhennia – marketynhove upravlinnia operatsiinymy biznes-protsesamy na ahrarnomu pidpryiemstvi. Predmet doslidzhennia – orhanizatsiino-ekonomichni mekhanizmy vdoskonalennia marketynhovoho upravlinnia operatsiinoiu diialnistiu na pidpryiemstvi.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectpidpryiemstvouk
dc.subjectопераційні бізнес-процесиuk
dc.subjectoperatsiini biznes-protsesyuk
dc.subjectудосконалення маркетингового уuk
dc.subjectudoskonalennia marketynhovoho upravlinniauk
dc.titleУдосконалення маркетингового управління операційними бізнес-процесами підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia marketynhovoho upravlinnia operatsiinymy biznes-protsesamy pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Уфімцева К. О..pdf823,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.