Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевчук, Марина Євгеніївна-
dc.contributor.authorLevchuk, Maryna-
dc.date.accessioned2025-10-17T02:49:13Z-
dc.date.available2025-10-17T02:49:13Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛевчук М. Є. Удосконалення системи менеджменту на підприємстві сфери послуг : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Левчук Марина Євгеніївна ; наук. керівник Шпортюк Наталя Леонідівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2025. – 74 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12836uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12836-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи менеджменту на підприємстві сфери послуг з урахуванням його організаційної специфіки, поточного рівня ефективності управлінських процесів та сучасних тенденцій розвитку сервісної економіки. Для досягнення поставленої мети передбачено вирішення таких основних завдань:  проаналізувати теоретико-методологічні засади побудови системи менеджменту в підприємствах сервісного типу;  здійснити оцінку організаційно-економічної діяльності ТОВ «ПИВРЕСТКОМ»;  ідентифікувати управлінські проблеми та визначити слабкі місця у функціонуванні існуючої системи менеджменту;  обґрунтувати напрями удосконалення управлінських рішень, структури й процесів підприємства;  провести оцінку очікуваної ефективності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження виступає система управління підприємством сфери послуг. Предметом дослідження – процеси, механізми й інструменти реалізації управлінських функцій на підприємстві ТОВ «ПИВРЕСТКОМ». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo udoskonalennia systemy menedzhmentu na pidpryiemstvi sfery posluh z urakhuvanniam yoho orhanizatsiinoi spetsyfiky, potochnoho rivnia efektyvnosti upravlinskykh protsesiv ta suchasnykh tendentsii rozvytku servisnoi ekonomiky. Dlia dosiahnennia postavlenoi mety peredbacheno vyrishennia takykh osnovnykh zavdan: - proanalizuvaty teoretyko-metodolohichni zasady pobudovy systemy menedzhmentu v pidpryiemstvakh servisnoho typu; - zdiisnyty otsinku orhanizatsiino-ekonomichnoi diialnosti TOV «PYVRESTKOM»; - identyfikuvaty upravlinski problemy ta vyznachyty slabki mistsia u funktsionuvanni isnuiuchoi systemy menedzhmentu; - obgruntuvaty napriamy udoskonalennia upravlinskykh rishen, struktury y protsesiv pidpryiemstva; - provesty otsinku ochikuvanoi efektyvnosti zaproponovanykh zakhodiv. Obiektom doslidzhennia vystupaie systema upravlinnia pidpryiemstvom sfery posluh. Predmetom doslidzhennia – protsesy, mekhanizmy y instrumenty realizatsii upravlinskykh funktsii na pidpryiemstvi TOV «PYVRESTKOM».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпідприємство сфери послугuk
dc.subjectpidpryiemstvo sfery posluhuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectmenedzhmentuk
dc.subjectудосконалення системиuk
dc.subjectudoskonalennia systemyuk
dc.titleУдосконалення системи менеджменту на підприємстві сфери послугuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia systemy menedzhmentu na pidpryiemstvi sfery posluhuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левчук М. Є..pdf561,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.