Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСесь, Ольга Віталіївна-
dc.contributor.authorSes, Olha-
dc.date.accessioned2025-10-18T14:21:20Z-
dc.date.available2025-10-18T14:21:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСесь О. В. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Ольга Віталіївна Сесь ; наук. керівник Гаркавий Валерій Васильович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2025. – 74 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12846uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12846-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних аспектів управління маркетинговою діяльністю підприємства та розробка пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства, що надає кейтерингові послуги. Для досягнення поставленої мети важливим є виконання наступних завдань: - розкрити теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю підприємства; - надати організаційно-економічна характеристика ФОП «САВЧУК»; - проаналізувати маркетингове середовище підприємства; - оцінити ефективності маркетингової діяльності ФОП «САВЧУК»; - запропонувати напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю ФОП «САВЧУК». Об’єкт дослідження є маркетингова діяльність підприємства. Предмет дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю ФОП «САВЧУК». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye uzahalnennia teoretychnykh aspektiv upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva ta rozrobka propozytsii shchodo udoskonalennia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva, shcho nadaie keiterynhovi posluhy. Dlia dosiahnennia postavlenoi mety vazhlyvym ye vykonannia nastupnykh zavdan: - rozkryty teoretychni osnovy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva; - nadaty orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka FOP «SAVChUK»; - proanalizuvaty marketynhove seredovyshche pidpryiemstva; - otsinyty efektyvnosti marketynhovoi diialnosti FOP «SAVChUK»; - zaproponuvaty napriamky udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu FOP «SAVChUK». Obiekt doslidzhennia ye marketynhova diialnist pidpryiemstva. Predmet doslidzhennia ye teoretyko-metodychni ta praktychni aspekty upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu FOP «SAVChUK».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectpidpryiemstvouk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketynhova diialnistuk
dc.subjectудосконалення управлінняuk
dc.subjectudoskonalennia upravlinniauk
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сесь О. В..pdf749,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.