Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФісун, Катерина Євгенівна-
dc.contributor.authorFisun, Kateryna-
dc.date.accessioned2025-10-19T13:33:54Z-
dc.date.available2025-10-19T13:33:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФісун К. Є. Удосконалення управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Катерина Євгенівна Фісун ; наук. керівник Демидова Марія Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2025. – 66 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12851uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12851-
dc.description.abstractМетою роботи є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства в умовах сучасного конкурентного середовища, з урахуванням цифрових технологій, змін у споживчій поведінці та потребі в підвищенні ефективності управлінських рішень у сфері маркетингу. Для досягнення зазначеної мети передбачається вирішення таких завдань: – розглянути теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства; – вивчити критерії та інструменти оцінки ефективності маркетингової діяльності; – надати організаційно-економічну характеристику суб’єкта підприємництва; – дослідити систему управління маркетинговою стратегією ФОП Травінський К.В.; – розробити маркетингову стратегію розвитку ФОП Травінський К.В.; – оцінити економічну ефективність впровадження цифрового маркетингу. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою стратегією на підприємстві в умовах сучасного ринкового середовища. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів удосконалення управління маркетинговою стратегією розвитку підприємства. Metoiu roboty ye teoretychne obgruntuvannia ta rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu rozvytku pidpryiemstva v umovakh suchasnoho konkurentnoho seredovyshcha, z urakhuvanniam tsyfrovykh tekhnolohii, zmin u spozhyvchii povedintsi ta potrebi v pidvyshchenni efektyvnosti upravlinskykh rishen u sferi marketynhu. Dlia dosiahnennia zaznachenoi mety peredbachaietsia vyrishennia takykh zavdan: – rozghlianuty teoretychni pidkhody do formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva; – vyvchyty kryterii ta instrumenty otsinky efektyvnosti marketynhovoi diialnosti; – nadaty orhanizatsiino-ekonomichnu kharakterystyku subiekta pidpryiemnytstva; – doslidyty systemu upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu FOP Travinskyi K.V.; – rozrobyty marketynhovu stratehiiu rozvytku FOP Travinskyi K.V.; – otsinyty ekonomichnu efektyvnist vprovadzhennia tsyfrovoho marketynhu. Obiektom doslidzhennia ye protses upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu na pidpryiemstvi v umovakh suchasnoho rynkovoho seredovyshcha. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist teoretychnykh, metodychnykh i praktychnykh aspektiv udoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu rozvytku pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectрозвиток підприємстваuk
dc.subjectrozvytok pidpryiemstvauk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketynhova stratehiiauk
dc.subjectудосконалення управлінняuk
dc.subjectudoskonalennia upravlinniauk
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою стратегією розвитку підприємстваuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia upravlinnia marketynhovoiu stratehiieiu rozvytku pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фісун К. Є..pdf744,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.