Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12853
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорновол, Андрій Юрійович-
dc.contributor.authorChornovol, Andrii-
dc.date.accessioned2025-10-19T13:45:40Z-
dc.date.available2025-10-19T13:45:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЧорновол А. Ю. Формування стратегічних і тактичних рішень в управлінні маркетинговою діяльністю фермерського господарства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Андрій Юрійович Чорновол ; наук. керівник Величко Олександр Петрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту і права. – Дніпро, 2025. – 65 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12853uk
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12853-
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка та обґрунтування стратегічних і тактичних рішень у маркетинговому управлінні фермерського господарства «РАДА» для підвищення його конкурентоспроможності та ефективності збутової діяльності. Основні завдання дослідження полягують у такому: - провести аналіз теоретичних підходів до стратегічного і тактичного маркетингового управління в аграрному секторі; - дослідити сучасний стан маркетингової діяльності фермерського господарства «РАДА»; - оцінити ефективність використання маркетингових інструментів у діяльності підприємства; - обґрунтувати стратегічні напрями розвитку маркетингової діяльності господарства; - розробити тактичні маркетингові заходи для оптимізації збуту продукції та розширення ринкових позицій підприємства. Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності фермерського господарства «РАДА». Предмет дослідження - стратегічні та тактичні рішення в управлінні маркетинговою діяльністю фермерського господарства «РАДА». Metoiu doslidzhennia ye rozrobka ta obgruntuvannia stratehichnykh i taktych-nykh rishen u marketynhovomu upravlinni fermerskoho hospodarstva «RADA» dlia pidvyshchennia yoho konkurentospromozhnosti ta efektyvnosti zbutovoi diialnosti. Osnovni zavdannia doslidzhennia poliahuiut u takomu: - provesty analiz teoretychnykh pidkhodiv do stratehichnoho i taktychnoho marketynhovoho upravlinnia v ahrarnomu sektori; - doslidyty suchasnyi stan marketynhovoi diialnosti fermerskoho hospodarstva «RADA»; - otsinyty efektyvnist vykorystannia marketynhovykh instrumentiv u diialnosti pidpryiemstva; - obgruntuvaty stratehichni napriamy rozvytku marketynhovoi diialnosti hospodarstva; - rozrobyty taktychni marketynhovi zakhody dlia optymizatsii zbutu produktsii ta rozshyrennia rynkovykh pozytsii pidpryiemstva. Obiekt doslidzhennia – protses marketynhovoi diialnosti fermerskoho hospodarstva «RADA». Predmet doslidzhennia - stratehichni ta taktychni rishennia v upravlinni marketynhovoiu diialnistiu fermerskoho hospodarstva «RADA».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectфермерське господарствоuk
dc.subjectfermerske hospodarstvouk
dc.subjectформування стратегічних і тактичних рішеньuk
dc.subjectformuvannia stratehichnykh i taktychnykh rishenuk
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk
dc.subjectupravlinnia marketynhovoiu diialnistiuuk
dc.titleФормування стратегічних і тактичних рішень в управлінні маркетинговою діяльністю фермерського господарстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia stratehichnykh i taktychnykh rishen v upravlinni marketynhovoiu diialnistiu fermerskoho hospodarstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і права. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чоронвол А. Ю..pdf688,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.