Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербина, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorShcherbyna, Iryna-
dc.contributor.authorКагадій, Тетяна Станіславівна-
dc.contributor.authorKahadii, Tetiana-
dc.date.accessioned2025-11-05T04:28:46Z-
dc.date.available2025-11-05T04:28:46Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЩербина І. В. Інтеграція методів математичного програмування та теорії ігор в економічну освіту / І. В. Щербина, Т. С. Кагадій // Проблеми та перспективи фінансового забезпечення відновлення економіки України : матеріали І Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (3-4 берез. 2025 р. м. Дніпро) / Дніпров. держ. аграр.-екон. ун-т. – Дніпро : ДДАЕУ, 2025. – С. 331-334. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12943uk
dc.identifier.urihttps://drive.google.com/file/d/1LcYSxwOG0VNe6tzrkXqTw5e3RVTihlCc/view-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12943-
dc.description.abstractВ даній роботі розглядається застосування математичного програмування та теорії ігор до розв’язання задач економічної спрямованості. Ці розділи прикладної математики використовують сучасну математичну лексику, що вже завоювала своє місце в реальних економічних задачах. Для засвоєння основних принципів не потрібно володіти складними математичними техніками. На сьогоднішній день існує безліч стандартних програмних засобів та онлайн-калькуляторів, що значно спрощують певні обчислення. Здобувачі можуть активно брати участь у створенні економіко-математичних моделей, а викладачі мають надавати більше самостійності слухачам у вивченні економічних аспектів, розробці та використанні власних ідей для подальшого розв’язання задач. This paper examines the application of mathematical programming and game theory to solving economic problems. These sections of applied mathematics use modern mathematical vocabulary that has already won its place in real economic problems. To master the basic principles, it is not necessary to possess complex mathematical techniques. Today, there are many standard software tools and online calculators that significantly simplify certain calculations. Applicants can actively participate in the creation of economic and mathematical models, and teachers should provide students with more independence in studying economic aspects, developing and using their own ideas for further solving problems.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectmathematical modeluk
dc.subjectцільова функціяuk
dc.subjectobjective functionuk
dc.subjectтеорія ігорuk
dc.subjectgame theoryuk
dc.subjectметод множників Лагранжаuk
dc.subjectLagrange multiplier methoduk
dc.subjectтеорія графівuk
dc.subjectgraph theoryuk
dc.titleІнтеграція методів математичного програмування та теорії ігор в економічну освітуuk
dc.title.alternativeIntegration of mathematical programming methods and game theory into economic educationuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Щербина та Кагадій (ДДАЕУ, Дніпро).pdf622,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.