Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/13007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвасова, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorKvasova, Luidmyla-
dc.date.accessioned2025-12-02T07:57:02Z-
dc.date.available2025-12-02T07:57:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКвасова Л. С. Сучасні механізми та цифрові інструменти маркетингового інноваційного розвитку підприємств у контексті трансформації бізнес-середовища / Квасова Л. С. // Управління підприємствами в національній економіці України : теоретичні та практичні аспекти : колективна монографія. – Полтава: ПП “Астрая”, 2025. – С. 78-96. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/13007uk
dc.identifier.isbn978-617-8466-60-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/13007-
dc.description.abstractКороткий огляд (реферат): У сучасних умовах глобальної цифровізації та трансформації бізнессередовища підприємства стикаються з необхідністю оперативно адаптуватися до змін ринку, поведінки споживачів і технологічного прогресу. Традиційні маркетингові підходи вже не забезпечують достатнього рівня конкурентоспроможності. Саме тому зростає потреба в упровадженні інноваційних механізмів і цифрових інструментів, які дозволяють формувати гнучкі маркетингові стратегії, орієнтовані на результат. Вивчення і систематизація таких механізмів є важливим науковим та прикладним завданням, яке зумовлює актуальність обраної теми монографії. Інноваційний розвиток у маркетинговій діяльності – це систематичне впровадження нових ідей, технологій, інструментів та підходів, спрямованих на створення конкурентних переваг, підвищення ефективності комунікацій з клієнтами та адаптацію підприємства до змін у ринковому середовищі. У традиційному розумінні інновації асоціюються переважно з новими продуктами чи технологіями. U suchasnykh umovakh hlobalnoi tsyfrovizatsii ta transformatsii biznesseredovyshcha pidpryiemstva stykaiutsia z neobkhidnistiu operatyvno adaptuvatysia do zmin rynku, povedinky spozhyvachiv i tekhnolohichnoho prohresu. Tradytsiini marketynhovi pidkhody vzhe ne zabezpechuiut dostatnoho rivnia konkurentospromozhnosti. Same tomu zrostaie potreba v uprovadzhenni innovatsiinykh mekhanizmiv i tsyfrovykh instrumentiv, yaki dozvoliaiut formuvaty hnuchki marketynhovi stratehii, oriientovani na rezultat. Vyvchennia i systematyzatsiia takykh mekhanizmiv ye vazhlyvym naukovym ta prykladnym zavdanniam, yake zumovliuie aktualnist obranoi temy monohrafii. Innovatsiinyi rozvytok u marketynhovii diialnosti – tse systematychne vprovadzhennia novykh idei, tekhnolohii, instrumentiv ta pidkhodiv, spriamovanykh na stvorennia konkurentnykh perevah, pidvyshchennia efektyvnosti komunikatsii z kliientamy ta adaptatsiiu pidpryiemstva do zmin u rynkovomu seredovyshchi. U tradytsiinomu rozuminni innovatsii asotsiiuiutsia perevazhno z novymy produktamy chy tekhnolohiiamy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП “Астрая”uk
dc.subjectмаркетинговий інноваційний розвитокuk
dc.subjectmarketynhovyi innovatsiinyi rozvytokuk
dc.subjectрозвиток підприємствuk
dc.subjectrozvytok pidpryiemstvuk
dc.subjectтрансформація бізнес-середовищаuk
dc.subjecttransformatsiia biznes-seredovyshchauk
dc.subjectглобальна цифровізаціяuk
dc.subjecthlobalna tsyfrovizatsiiauk
dc.subjectінноваційний маркетингuk
dc.subjectinnovatsiinyi marketynhuk
dc.titleСучасні механізми та цифрові інструменти маркетингового інноваційного розвитку підприємств у контексті трансформації бізнес-середовищаuk
dc.title.alternativeSuchasni mekhanizmy ta tsyfrovi instrumenty marketynhovoho innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstv u konteksti transformatsii biznes-seredovyshchauk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КВАСОВА_Монографія_ 2025_15_09.pdf713,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.