Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBezugla, Liudmyla-
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-07-23T06:25:42Z-
dc.date.available2018-07-23T06:25:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationLiudmyla Bezugla (2017): Development of social marketing in modern conditions of enterprise activities. [Електронне наукове фахове видання] «Економіка та суспільство». – 2017. - № 11. – С. 162-165. - Режим доступу : http://www.economyandsociety.in.ua/journal-11/18-stati-11/1202-bezugla-l-s URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/149uk
dc.identifier.issnISSN (Online) 2524-0072-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/149-
dc.descriptionThe main aspects of social marketing in today's business environment and the problems of using the concept of social and ethical marketing business, tendencies, and orientations of social marketing that will lead to the formation of social competitive advantage, grounded problems that raise the efficiency of social marketing are considered in the article. В статті розглянуто головні аспекти соціального маркетингу в сучасних умовах ведення бізнесу та проблематику використання концепції соціально-етичного маркетингу в підприємницькій діяльності, виявлено тенденції та орієнтири розвитку соціального маркетингу, що призведуть до формування соціальних конкурентних переваг підприємства, обґрунтовано проблеми, які сприяють підвищенню ефективності функціону-вання соціального маркетингу.uk
dc.description.abstractThe main aspects of social marketing in today's business environment and the problems of using the concept of social and ethical marketing business, tendencies, and orientations of social marketing that will lead to the formation of social competitive advantage, grounded problems that raise the efficiency of social marketing are considered in the article. В статті розглянуто головні аспекти соціального маркетингу в сучасних умовах ведення бізнесу та проблематику використання концепції соціально-етичного маркетингу в підприємницькій діяльності, виявлено тенденції та орієнтири розвитку соціального маркетингу, що призведуть до формування соціальних конкурентних переваг підприємства, обґрунтовано проблеми, які сприяють підвищенню ефективності функціону-вання соціального маркетингу.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherМукачівський державний університетuk
dc.subjectsocial marketinguk
dc.subjectсоціальний маркетингuk
dc.subjectconcept of social and ethical marketinguk
dc.subjectконцепція соціально-етичного маркетингуuk
dc.subjectentrepreneurial activityuk
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk
dc.subjectsocial responsibilityuk
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk
dc.subjectcompetitivenesuk
dc.subjectконкурентоспромож-ністьuk
dc.titleDevelopment of social marketing in modern conditions of enterprise activitiesuk
dc.title.alternativeРозвиток соціального маркетингу в сучасних умовах підприємницької діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf189,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.