Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1535
Назва: Соціокультурний підхід в вивченні іноземної мови в немовному виші
Інші назви: Socio-cultural approach to studying a foreign language in non-formal high school
Автори: Жеманова, Олена Анатоліївна
Zhemanova, Olena
Ключові слова: спілкування
communication
менеджер
manager
соціокультурний підхід
socio-cultural approach
соціокультурна грамотність
socio-cultural literacy
соціокультурна компетенція
socio-cultural competence
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Жеманова О. А. Соціокультурний підхід в вивченні іноземної мови в немовному виші / О. А. Жеманова // Підготовка фахівців на шляху євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали XIIІ міжвуз. наук.-практ.конф. / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2019. – С. 101. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1535
Короткий огляд (реферат): У роботі розкривається поняття соціокультурного підходу та його важливість в вивченні іноземних мов. Які поняття він розкриває та які прилади можуть бути у пригоді при вивченні соціокультурного підходу. До чого може привести знехтування моментами соціокультурною комунікацією. The paper reveals the concept of socio-cultural approach and its importance in the study of foreign languages. What concepts does it reveal and which devices can be useful in studying the socio-cultural approach. What can be neglected by socio-cultural communication moments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1535
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdf119,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.