Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1541
Назва: The perspective of pedagogical innovation in the French higher education.
Інші назви: Перспективи педагогічної інновації у вищій освіті Франції
Автори: Zabolotska, Iryna
Заболотська, Ірина Олександрівна
Ключові слова: pedagogical innovation
педагогічна інновація
higher education
вища освіта
France
Франція
pedagogical transformations
педагогічні трасформації
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Zabolotska I. O. Perspectives de l’innovation pédagogique dans l’enseignement superieur français / I. O. Zabolotska // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали ХІІІ міжвуз. наук.-практ.конф. – Дніпро : ДДАЕУ, 2019. – С. 84-87. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1541
Короткий огляд (реферат): Розглядається проблема розвитку, трансформацій та інновацій у педагогічній системі вищої освіти Франції за умов змін потреб та очікувань студентів у ХХІ столітті. The focus is on the problem of pedagogical development, innovation and transformation of the French higher educational system, with consideration of the changes in students’ needs and expectations in the XXI century.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1541
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdf178,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.