Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1543
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lytvynova, Olena | - |
dc.contributor.author | Литвинова, Олена Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Kramarenko, Tetiana Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Крамаренко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-04T10:14:01Z | - |
dc.date.available | 2019-09-04T10:14:01Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Lytvynova O. V. Encouraging future agrarians to form a professional communication culture / O. V. Lytvynova, T. V. Kramarenko // Innovative solutions in modern science : Scientific Journal. – Dubai : TK Meganom, 2019. – № 3(30). – С. 55-65. – Режим доступу : | uk |
dc.identifier.issn | 2414-634X (онлайн), 2414 -6714 (друк) | - |
dc.identifier.uri | https://naukajournal.org/index.php/ISMSD/article/view/1805 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1543 | - |
dc.description.abstract | The article deals with the means, incentives and educational support for students in the process of cultural skills for professional communication. In order to ensure that students feel not just spectators in this environment, but also become active participants. Application of models of typical situations of professional communication, introduction of interviews and workshops to develop skills for professional communication have been considered in the article. The task of teachers, therefore, is to use student-centered approach to each of the students. We believe that encouraging of future agrarianss to the professional communication culture should be based on the awakening of their interest to the professional communication culture and the desire for personal self-improvement, interest in communicative interaction with other specialists in solving professional issues. У статті розглядаються засоби і методи стимулювання і педагогічної підтримки студентів у процесі формування умінь і навичок культури професійного спілкування. Для того, щоб студенти відчули себе в цьому середовищі не просто спостерігачами, а й стали його активними учасниками, в статті ми розглядаємо застосування моделей типових ситуацій професійного спілкування, впровадження бесід і тренінгів з розвитку умінь і навичок професійного спілкування. Завдання викладачів, таким чином, полягає в тому, щоб застосовувати особистісно-орієнтований підхід до кожного зі студентів. Вважаємо, що стимулювання майбутніх аграріїв до формування культури професійного спілкування повинна спиратися на пробудження у них інтересу до культури мовної мови, бажання особистісного самовдосконалення, зацікавленості в комунікативній взаємодії з іншими фахівцями при вирішенні професійних питань. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Центр міжнародного співробітництва, видавництво "ТК Меганом" | uk |
dc.subject | incentives | uk |
dc.subject | стимулювання | uk |
dc.subject | educational support | uk |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk |
dc.subject | professional communication culture | uk |
dc.subject | культура професійного спілкування | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.title | Encouraging future agrarians to form a professional communication culture | uk |
dc.title.alternative | Заохочення майбутніх аграріїв для формування культури професійної комунікації | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.26886/2414-634X.3(30)2019.5 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
english article.pdf | 500,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.