Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1709
Назва: Маркетинг закупівель
Інші назви: Marketynh zakupivel
Автори: Безугла, Людмила Сергіївна
Bezuhla, Liudmyla
Демчук, Наталія Іванівна
Demchuk, Nataliia
Ключові слова: маркетингова закупівельна діяльність
marketynhova zakupivelna diialnist
категорії товарів
katehorii tovariv
закупівельні організації
zakupivelni orhanizatsii
маркетинг закупівлі
marketynh zakupivli
оптова торгівля
optova torhivlia
публічні закупівлі
publichni zakupivli
маркетингова логістика закупівель
marketynhova lohistyka zakupivel
Дата публікації: 2019
Видавництво: Біла К. О.,
Бібліографічний опис: Безугла Л. С. Маркетинг закупівель : навч. посіб. / Л. С. Безугла, Н. І. Демчук. – Дніпро : Видавець Біла К. О., 2019. – 240 с.- Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1709
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Маркетинг закупівель» та формування професійних компетенцій з маркетингу. У навчальному посібнику послідовно викладено систему теоретичного, мето- дологічного та практичного забезпечення дисципліни «Маркетинг закупівель». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної й індивідуальної роботи у формі питань для самоконтролю та практичних і творчо-аналітичних завдань. Запропонований навчальний посібник відповідає вимогам організації навчаль- ного процесу. Рекомендується для студентів вищих навчальних закладів, які на- вчаються за освітньо-професійною програмою бакалаврів зі спеціальності 6.030507 «Маркетинг» галузі знань: 0305 «Економіка та підприємництво». Navchalnyi posibnyk spriamovanyi na formuvannia neobkhidnykh teoretychnykh znan i nabuttia praktychnykh navychok z dystsypliny «Marketynh zakupivel» ta formuvannia profesiinykh kompetentsii z marketynhu. U navchalnomu posibnyku poslidovno vykladeno systemu teoretychnoho, meto- dolohichnoho ta praktychnoho zabezpechennia dystsypliny «Marketynh zakupivel». Do kozhnoi temy navedeno teoretychnyi material dlia pohlyblenoho opratsiuvannia, zavdannia dlia samostiinoi y indyvidualnoi roboty u formi pytan dlia samokontroliu ta praktychnykh i tvorcho-analitychnykh zavdan. Zaproponovanyi navchalnyi posibnyk vidpovidaie vymoham orhanizatsii navchal- noho protsesu. Rekomenduietsia dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv, yaki na- vchaiutsia za osvitno-profesiinoiu prohramoiu bakalavriv zi spetsialnosti 6.030507 «Marketynh» haluzi znan: 0305 «Ekonomika ta pidpryiemnytstvo».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1709
ISSN: ISBN 978-617-645-322-2
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг закупівель.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.