Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/1754
Назва: Competitive market formation of agricultural products: Ukrainian measurement
Інші назви: Формування конкурентоспроможного ринку агропродовольчої продукції: український вимір
Автори: Khalatur, Svetlana
Халатур, Світлана Миколаївна
Ключові слова: strategy
стратегія
agricultural products
сільськогосподарська продукція
competition
конкуренція
commodity producers
товаровиробники
factors
чинники
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Khalatur S. M. Competitive market formation of agricultural products: Ukrainian measurement / S. M. Khalatur // Причорноморські економічні студії. – 2019. – Вип. 39, ч. 1. – С. 37-42. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1754
Короткий огляд (реферат): The study of the competitive market formation problem for agro-food products in the conditions of globalization in the state made it possible to identify a complex of problems and contradictions that are associated with the new conditions of management. In Ukraine, the agricultural sector faces the challenge of increasing competitiveness on both the state and the world markets. Today, globalization and the integration of business processes are characteristic for the improvement of the global agricultural industry, which means prosperity of the enterprises operating in agriculture. Regarding agricultural enterprises, it should be noted that the activities of these enterprises have certain features: uneven production, seasonality and dynamic changes. Separate regions have differences in the availability of territorial resources, geography of demand, and the number of enterprises in this profile. The author determines that the main problems of forming a competitive market for agro-food products lie outside the sphere of institutional reforms, but in the area of increasing demand for products of the industry. Growth of sales of agricultural products by producers will increase financial income in the industry and largely solve the problem of insolvency and accumulated debts. Дослідження проблеми формування конкурентоспроможного ринку агропродовольчої продукції в умовах глобалізації у державі дало можливість виявити цілий комплекс проблем і протиріч, які пов’язані з новими умовами господарювання. В Україні сільськогосподарська галузь стикається з проблематикою підвищення конкурентоспроможності як на державному, так і на світовому ринках. Нині для вдосконалення світової сільськогосподарської індустрії характерні глобалізація та інтеграція бізнесових процесів, що означає перспективність процвітання підприємств, які функціонують у сільському господарстві. Стосовно підприємств сільського господарства слід зазначити, що діяльність цих підприємств має певні риси: нерівномірний характер виробництва, сезонність та динамічні зміни. Окремі регіони мають відмінності у наявності територіальних ресурсів, географії попиту, кількості підприємств даного профілю. Отже, сільське господарство України стикається з багатьма проблемами, що ускладнює досягнення своєї основної мети – забезпечувати населення продуктами харчування кожен рік. Зростання попиту на сільськогосподарську продукцію та зміни в раціоні дедалі більше загрожують деградацією земель, зміною клімату та іншими стресовими чинниками. Невизначеності існують на регіональних та локальних рівнях як наслідки зміни клімату, але загальна глобальна ситуація вказує на те, що стабільність економічного розвитку сільського господарства буде мати більший ризик через короткочасну мінливість харчування. За десятирічний період відбулися зміни й у порядку встановлення цін на сільськогосподарському ринку. Дослідження показали, що в окремі роки дрібні виробники, як правило, отримували за свій товар більш низькі ціни, ніж великі господарства. Покупці-переробники і заготівельники надавали перевагу великим постачальникам, заощаджуючи тим самим на трансакційних витратах. Автором визначено, що основні проблеми формування конкурентоспроможного ринку агропродовольчої продукції, сьогодні лежать поза сферою інституційних перетворень, але у сфері збільшення попиту на продукцію галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://bses.in.ua/journals/2019/39_1_2019/9.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/1754
ISSN: 2524-0897 друк 2524-0900 онлайн
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7. Competitive pdf345,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.