Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBagorka, Mariya-
dc.date.accessioned2018-08-01T05:51:15Z-
dc.date.available2018-08-01T05:51:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Розробка екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві / М. О. Багорка // Міжнародний науково-виробничий журнал «Економіка АПК». – 2017. – № 5. – С. 43–51.uk
dc.identifier.issnISSN print 2221-1055-
dc.identifier.issnISSN online 2413-2322-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/177-
dc.descriptionВизначена оптимальна комбінація елементів комплексу маркетингу для аграрного виробництва з урахування екологічної складової. Здійснено систематизацію і координацію основних складових комплексу маркетингу, як основного інструментарію реалізації стратегії екологізації аграрного виробництва. За результатами дослідження обґрунтовано висновок про комбінацію елементів маркетинг-міксу залежно від зовнішніх і внутрішніх факторів середовища, виду продукції та мотивування споживачів. The optimum combination of elements of the marketing mix for the agricultural production with environmental component. Systematize and coordinate the main components of the marketing mix as the main tool of implementing the strategy greening of agriculture. The study proved the conclusion of a combination of elements of the marketing mix depending on external and internal environmental factors, type of product and motivate consumers.uk
dc.description.abstractВизначена оптимальна комбінація елементів комплексу маркетингу для аграрного виробництва з урахування екологічної складової. Здійснено систематизацію і координацію основних складових комплексу маркетингу, як основного інструментарію реалізації стратегії екологізації аграрного виробництва. The optimum combination of elements of the marketing mix for the agricultural production with environmental component. Systematize and coordinate the main components of the marketing mix as the main tool of implementing the strategy greening of agriculture.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ «Редакція міжнародного науково-виробничого журналу «Економіка АПК»uk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing mix elements of the complexuk
dc.subjectаграрне виробництвоuk
dc.subjectagricultural productionuk
dc.subjectекологічно безпечна продукціяuk
dc.subjectenvironmentally safe productsuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectpriceuk
dc.subjectканали збутуuk
dc.subjectdistribution channelsuk
dc.subjectекологічні інтересиuk
dc.subjectenvironmental interestsuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectекологізація аграрного виробництваuk
dc.subjectgreening agricultural productionuk
dc.titleРозробка екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництвіuk
dc.title.alternativeDevelopment of environmentally oriented marketing mix in agricultural productionuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf378,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.