Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBagorka, Mariya-
dc.date.accessioned2018-08-06T06:36:17Z-
dc.date.available2018-08-06T06:36:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Маркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва як основний напрям інноваційної діяльності аграрних підприємств / М. О. Багорка // Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова. Серія: «Економіка». – 2017. – Т. 21. - Випуск 4 (46).– С. 58–62.uk
dc.identifier.issnISSN 2304-0920-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/195-
dc.descriptionДослідженні основні чинники, що обумовлюють необхідність формування маркетингових стратегій для аграрних підприємств, які здатні забезпечити інноваційний їх розвиток відповідно до сучасних світових вимог. Обґрунтована необхідність впровадження маркетингової стратегії екологізації як інноваційної стратегії розвитку аграрного виробництва. The research is the main factors that determine the necessity of marketing strategies for agrarian enterprises that are capable of providing innovative development in accordance with the current world requirements. The necessity of introduction of marketing strategy of ecologization as an innovative strategy of development of agrarian production is substantiated.uk
dc.description.abstractДослідженні основні чинники, що обумовлюють необхідність формування маркетингових стратегій для аграрних підприємств, які здатні забезпечити інноваційний їх розвиток відповідно до сучасних світових вимог. Обґрунтована необхідність впровадження маркетингової стратегії екологізації як інноваційної стратегії розвитку аграрного виробництва. The research is the main factors that determine the necessity of marketing strategies for agrarian enterprises that are capable of providing innovative development in accordance with the current world requirements. The necessity of introduction of marketing strategy of ecologization as an innovative strategy of development of agrarian production is substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університет ім. І.І. Мечниковаuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectаграрне виробництвоuk
dc.subjectagrarian productionuk
dc.subjectекологізаціяuk
dc.subjectecologizationuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectinnovative developmentuk
dc.subjectаграрні підприємстваuk
dc.subjectagrarian enterprisesuk
dc.titleМаркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва як основний напрям інноваційної діяльності аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeMarketing strategy of ecologization of agricultural production as a main direction of innovative activity agricultural enterprisesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf226,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.