Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2041
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБулат, Анатолій Федорович-
dc.contributor.authorBulat, Anatoly-
dc.contributor.authorКобець, Анатолій Степанович-
dc.contributor.authorKobec, Anatoly Stepanovich-
dc.contributor.authorKobets, A.-
dc.contributor.authorKobets, Anatoly S.-
dc.contributor.authorKobets, A. S.-
dc.contributor.authorKobets, Anatoly Stepanovich-
dc.contributor.authorСobets’, A. S.-
dc.contributor.authorДирда, Віталій Ілларіонович-
dc.contributor.authorDyrda, Vitaliy-
dc.contributor.authorМар'єнков, Микола Григорович-
dc.contributor.authorMarienkov, Mikola-
dc.contributor.authorЛисиця, Микола Іванович-
dc.contributor.authorLisitsa, Mykola-
dc.contributor.authorАгальцов, Геннадій Миколайович-
dc.contributor.authorAhaltsov, Gennadiy-
dc.contributor.authorНемченко, В. В.-
dc.contributor.authorNemchenko, V.-
dc.date.accessioned2020-04-21T10:29:06Z-
dc.date.available2020-04-21T10:29:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВіброзахист житлових будинків від динамічного впливу залізничного транспорту / [ А. Ф. Булат, А. С. Кобець, В. І. Дирда та ін. ] // Геотехнічна механіка. – 2019. – Вип. 144. – С. 137-145. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2041.uk
dc.identifier.issn1607-4556-
dc.identifier.issn2309-6004-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2019_144_15-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2041-
dc.description.abstractРозглядаються деякі проблеми будівництва житлового комплексу з системою сейсмо- та віброзахисту від потягів залізниці. Розрахункова сейсмічність майданчику будівництва складає 6 балів за діючими нормами. Будівельний майданчик розташовано біля лінії залізниці. Під час руху потягів і автотранспорту вібрації ґрунту передаються конструкціям будівлі. Переважаючі частоти динамічних дій від потягів залізниці і автотранспорту знаходяться в діапазоні 10-80 Гц. Частоти власних вертикальних коливань перекриттів в житлових кімнатах будинків складають від 20 до 50 Гц. Тому динамічні впливи потягів є причиною підвищених (близьких до резонансних) коливань перекриттів будинків, які розташовані вздовж колії. Some problems of the construction of a residential complex with a system of seismic and vibration protection from railway trains are considered. The estimated seismicity of the construction site is 6 points according to the current standards. The construction site is located at the railway line. During the movement of trains and vehicles, soil vibrations are transmitted to the building constructions. The prevailing frequencies of dynamic effects from railway trains and motor vehicles are in the range of 10-80 Hz. Frequencies of natural vertical oscillations of floors in the living rooms of houses range from 20 to 50 Hz. Therefore, the dynamic effects of trains are the cause of increased (close to resonant) oscillations of floors of buildings located along the way.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнститут геотехнічної механіки імені М. С. Полякова Національної академії наук Україниuk
dc.subjectжитловий будинокuk
dc.subjectresidential buildinguk
dc.subjectсистема сейсмо-та віброзахистуuk
dc.subjectsystem of seismic and vibration protection,uk
dc.subjectвіброприскорення ґрунту та перекриття,uk
dc.subjectvibration acceleration of the soil and floors,uk
dc.subjectвипробування ізоляторівuk
dc.subjecttesting of isolatorsuk
dc.subjectрозрахунок на акселерограмиuk
dc.subjectaccelerogram calculationuk
dc.subjectрекомендації з віброзахистуuk
dc.subjectrecommendations for vibration protectionuk
dc.titleВіброзахист житлових будинків від динамічного впливу залізничного транспортуuk
dc.title.alternativeVibration protection of residential buildings from the dynamic impact of railway transportuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gtm_2019_144_15.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.