Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2041
Назва: | Віброзахист житлових будинків від динамічного впливу залізничного транспорту |
Інші назви: | Vibration protection of residential buildings from the dynamic impact of railway transport |
Автори: | Булат, Анатолій Федорович Bulat, Anatoly Кобець, Анатолій Степанович Kobec, Anatoly Stepanovich Kobets, A. Kobets, Anatoly S. Kobets, A. S. Kobets, Anatoly Stepanovich Сobets’, A. S. Дирда, Віталій Ілларіонович Dyrda, Vitaliy Мар'єнков, Микола Григорович Marienkov, Mikola Лисиця, Микола Іванович Lisitsa, Mykola Агальцов, Геннадій Миколайович Ahaltsov, Gennadiy Немченко, В. В. Nemchenko, V. |
Ключові слова: | житловий будинок residential building система сейсмо-та віброзахисту system of seismic and vibration protection, віброприскорення ґрунту та перекриття, vibration acceleration of the soil and floors, випробування ізоляторів testing of isolators розрахунок на акселерограми accelerogram calculation рекомендації з віброзахисту recommendations for vibration protection |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Інститут геотехнічної механіки імені М. С. Полякова Національної академії наук України |
Бібліографічний опис: | Віброзахист житлових будинків від динамічного впливу залізничного транспорту / [ А. Ф. Булат, А. С. Кобець, В. І. Дирда та ін. ] // Геотехнічна механіка. – 2019. – Вип. 144. – С. 137-145. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2041. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються деякі проблеми будівництва житлового комплексу з системою сейсмо- та віброзахисту від потягів залізниці. Розрахункова сейсмічність майданчику будівництва складає 6 балів за діючими нормами. Будівельний майданчик розташовано біля лінії залізниці. Під час руху потягів і автотранспорту вібрації ґрунту передаються конструкціям будівлі. Переважаючі частоти динамічних дій від потягів залізниці і автотранспорту знаходяться в діапазоні 10-80 Гц. Частоти власних вертикальних коливань перекриттів в житлових кімнатах будинків складають від 20 до 50 Гц. Тому динамічні впливи потягів є причиною підвищених (близьких до резонансних) коливань перекриттів будинків, які розташовані вздовж колії. Some problems of the construction of a residential complex with a system of seismic and vibration protection from railway trains are considered. The estimated seismicity of the construction site is 6 points according to the current standards. The construction site is located at the railway line. During the movement of trains and vehicles, soil vibrations are transmitted to the building constructions. The prevailing frequencies of dynamic effects from railway trains and motor vehicles are in the range of 10-80 Hz. Frequencies of natural vertical oscillations of floors in the living rooms of houses range from 20 to 50 Hz. Therefore, the dynamic effects of trains are the cause of increased (close to resonant) oscillations of floors of buildings located along the way. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://nbuv.gov.ua/UJRN/gtm_2019_144_15 http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2041 |
ISSN: | 1607-4556 2309-6004 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gtm_2019_144_15.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.