Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/221
Назва: Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі
Інші назви: Marketing strategy as the factor of increase of efficiency of the tourism industry
Автори: Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliy
Ключові слова: маркетинг
marketing
туризм
tourism
туристична галузь
tourism industry
стратегія маркетингу
marketing strateg
туристичний продукт
tourist product
планування
planning
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»
Бібліографічний опис: Юрченко Н. І. Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі / Н. І Юрченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». - 2018. – Вип. № 18. – Частина 3. – С. 158-162.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах господарювання основою стратегічного маркетингового планування в туристичній галузі виступає стратегія маркетингу. В статті проаналізовано сутність і особливості поняття «туризм» та «туристична галузь». Досліджено різноманітні наукові підходи стосовно визначення сутності поняття «стратегія маркетингу». Запропоновано виокремлення характерних ознак вартості туристичного продукту. Проаналізовано динаміку туристичних потоків України. Визначено головну проблематику в забезпеченні ефективності туристичної галузі країни. In today's business environment, the marketing strategy is the basis of strategic marketing planning in the tourism industry. The article analyzes the essence and features of the concept of "tourism" and "tourism industry". Various scientific approaches to the definition of the essence of the concept of «marketing strategy» are investigated. It is proposed to distinguish the characteristic features of the value of a tourist product. The dynamics of tourist flows of Ukraine is analyzed. The main problems in ensuring the efficiency of the tourism industry of the country are determined.
Опис: У сучасних умовах господарювання основою стратегічного маркетингового планування в туристичній галузі виступає стратегія маркетингу. В статті проаналізовано сутність і особливості поняття «туризм» та «туристична галузь». Досліджено різноманітні наукові підходи стосовно визначення сутності поняття «стратегія маркетингу». Запропоновано виокремлення характерних ознак вартості туристичного продукту. Проаналізовано динаміку туристичних потоків України. Визначено головну проблематику в забезпеченні ефективності туристичної галузі країни. In today's business environment, the marketing strategy is the basis of strategic marketing planning in the tourism industry. The article analyzes the essence and features of the concept of "tourism" and "tourism industry". Various scientific approaches to the definition of the essence of the concept of «marketing strategy» are investigated. It is proposed to distinguish the characteristic features of the value of a tourist product. The dynamics of tourist flows of Ukraine is analyzed. The main problems in ensuring the efficiency of the tourism industry of the country are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/221
ISSN: ISSN: 2413-9971 (Print)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf418,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.