Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-08-09T08:18:35Z-
dc.date.available2018-08-09T08:18:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Використання маркетингу при плануванні ефективної системи збуту продукції аграрних підприємств / Т. В. Ільченко // Методологічні основи науково-практичної діяльності в аграрно-економічній галузі: збірник статей науково-практичної конференції (03 листопада 2017 року, м. Дніпро) до 95-річчя заснування ДДАЕУ. – 2017. – С. 221-227.uk
dc.identifier.issnISВN 978-617-627-109-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/224-
dc.descriptionВизначено, що характерною тенденцією ефективного планування системи збуту продукції аграрного підприємства є використання маркетингових підходів. На основі досліджень нами представлені завдання та функції відділу маркетингу, який за нинішніх умов є найбільш поширеним організаційним підрозділом вітчизняного підприємства по забезпеченню збутової діяльності, а саме: планування і організація збуту, організація післяпродажного обслуговування, мотивація працівників, контроль за процесом збуту It is determined that the characteristic tendency of effective planning of the marketing system of agrarian enterprises products is the use of marketing approaches. On the basis of our research, we are presented with the tasks and functions of the marketing department, which, in the current circumstances, is the most common organizational unit of the domestic company for the provision of sales activities, namely: planning and organization of sales, organization of after-sales service, motivation of employees, control over the sales process.uk
dc.description.abstractВизначено, що характерною тенденцією ефективного планування системи збуту продукції аграрного підприємства є використання маркетингових підходів. На основі досліджень нами представлені завдання та функції відділу маркетингу, який за нинішніх умов є найбільш поширеним організаційним підрозділом вітчизняного підприємства по забезпеченню збутової діяльності, а саме: планування і організація збуту, організація післяпродажного обслуговування, мотивація працівників, контроль за процесом збуту. It is determined that the characteristic tendency of effective planning of the marketing system of agrarian enterprises products is the use of marketing approaches. On the basis of our research, we are presented with the tasks and functions of the marketing department, which, in the current circumstances, is the most common organizational unit of the domestic company for the provision of sales activities, namely: planning and organization of sales, organization of after-sales service, motivation of employees, control over the sales process.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзбут продукціїuk
dc.subjectselling productionuk
dc.subjectпланування збутуuk
dc.subjectsales planninguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectдослідження ринкуuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectканал розподілуuk
dc.subjectdistribution channeluk
dc.titleВикористання маркетингу при плануванні ефективної системи збуту продукції аграрних підприємствuk
dc.title.alternativeUse of marketing in planning an effective system of sales of agrarian enterpriseuk
dc.typeBook chapteruk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf302,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.