Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/225
Назва: Актуальні аспекти формування ефективної маркетингової комунікаційної політики підприємства
Інші назви: The actual aspects of the efficient marketing communication policy formation at the enterprise
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: маркетингові комунікації
marketing communications
маркетингова політика комунікацій
communication marketing policy
засоби маркетингових комунікацій
means of marketing communications
засоби стимулювання продажу
means of sales stimulation
ефективна комунікаційна програма
effective communication program
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний вищий навчальний заклад «Ужгородський національний університет»
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Актуальні аспекти формування ефективної маркетингової комунікаційної політики підприємства / Т. В. Ільченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». Частина 2. – 2018. ‒ № 18. ‒ С. 29–33.
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтована необхідність та актуальність використання в сучасній діяльності підприємств маркетингової політики комунікацій. Розглянуто теоретичні аспекти формування ефективної маркетингової політики комунікацій на підприємстві та окреслено проблеми, пов’язані із процесом її формування. The article substantiates the necessity of using communication marketing policy in the modern activity of enterprises. The theoretical aspects of the effective communication marketing policy formation at the enterprise are considered and the problems connected with the process of its formation are outlined.
Опис: У статті обгрунтована необхідність та актуальність використання в сучасній діяльності підприємств маркетингової політики комунікацій. Розглянуто теоретичні аспекти формування ефективної маркетингової політики комунікацій на підприємстві та окреслено проблеми, пов’язані із процесом її формування. Дослідження показали, що запорукою успіху підприємства на ринку є спроможність стратегічно правильно організувати взаємодію багатьох інструментів маркетингових комунікацій з визначенням найдієвіших і найефективніших засобів комунікацій у кожному окремому випадку господарської діяльності підприємства. The article substantiates the necessity of using communication marketing policy in the modern activity of enterprises. The theoretical aspects of the effective communication marketing policy formation at the enterprise are considered and the problems connected with the process of its formation are outlined. Research has shown that the success of the company on the market depends on the ability to organize the interaction of many marketing communication tools with the identification of the most effective communication means in each individual case of the enterprise's business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/225
ISSN: ISSN: 2413-9971 (Print)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf502,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.