Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/226
Назва: Актуальні аспекти розробки ефективної програми стимулювання збуту промислової продукції
Інші назви: Actual aspects of an effective program developing for stimulating the marketing of industrial products
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: промислове підприємство
industrial enterprise
програма стимулювання збуту
program of sales stimulation
засоби стимулювання збуту
means of sales stimulation
реклама
advertising
план маркетингу
marketing plan
Дата публікації: 2018
Видавництво: Національний університет харчових технологій; Громадська організація «Інститут проблем конкуренції»
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Актуальні аспекти розробки ефективної програми стимулювання збуту промислової продукції / Т. В. Ільченко // Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. ‒ № 2. ‒ С. 80–84.
Короткий огляд (реферат): У статті детально висвітлено алгоритм розробки ефективної програми стимулювання продажу на промисловому підприємстві, який включає дванадцять етапів. При цьому необхідно враховувати й корегувати зміст етапів відповідно до факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, в якому функціонує організація. Досліджені різні інструменти стимулювання просування продукції з урахуванням специфіки промислового ринку. Запропоновано ряд етапів, які забезпечуватимуть підвищення ефективності програми стимулювання збуту промислової продукції та в цілому формуватимуть маркетингову політику підприємства. The article elucidates in detail the algorithm of an effective sales promotion program at an industrial enterprise, which includes twelve stages. The content of the stages should be corrected according to the factors of the external and internal environment which the organization operates in. Different means of product promotion stimulation have been investigated taking into account the specifics of the industrial market. Some stages that will increase the efficiency of the sales stimulation program and form the marketing policy of the enterprise are proposed.
Опис: У статті детально висвітлено алгоритм розробки ефективної програми стимулювання продажу на промисловому підприємстві, який включає дванадцять етапів. При цьому необхідно враховувати й корегувати зміст етапів відповідно до факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, в якому функціонує організація. Досліджені різні інструменти стимулювання просування продукції з урахуванням специфіки промислового ринку. Запропоновано ряд етапів, які забезпечуватимуть підвищення ефективності програми стимулювання збуту промислової продукції та в цілому формуватимуть маркетингову політику підприємства. The article elucidates in detail the algorithm of an effective sales promotion program at an industrial enterprise, which includes twelve stages. The content of the stages should be corrected according to the factors of the external and internal environment which the organization operates in. Different means of product promotion stimulation have been investigated taking into account the specifics of the industrial market. Some stages that will increase the efficiency of the sales stimulation program and form the marketing policy of the enterprise are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/226
ISSN: ISSN 2415-8801
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf380,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.