Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-08-13T09:10:19Z-
dc.date.available2018-08-13T09:10:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗахарченко Ю. В. Розвиток критичного мислення як умова формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю.В. Захарченко // Молодий вчений. – 2017. – №10 (50), ч. 3 – C. 444–447. – ISSN 2304-5809.uk
dc.identifier.issnISSN (Print): 2304-5809-
dc.identifier.issnISSN (Online): 2313-2167-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/230-
dc.descriptionУ статті досліджено розвиток критичного мислення як умову формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців маркетингу. Проаналізовано, що розвиток критичного мислення дослідники розглядали у таких напрямках: як психологічну властивість особистості, як когнітивну (експериментальна) властивість особистості, як розумова складова особистості. Умовою успішної роботи майбутніх фахівців з маркетингу є поєднання вищезазначених напрямів. Так досягнення цілеспрямованого розвитку критичного мислення відбувається за допомогою вирішення практичних завдань з використанням методів проблемно-орієнтованого навчання. Технологію розвитку критичного мислення застосовано на прикладі практичного заняття з дисципліни «Рекламний менеджмент» на тему «Медіапланування». The article studies the development of critical thinking as a condition for the formation of research competence of future marketing professionals. The analyzed of the process of development of critical thinking was considered by the researchers in the following directions: as a psychological property of a personality, as a cognitive (experimental) property of a personality, as a mental component of a personality. The condition of successful work of future marketing specialists is the combination of the above-mentioned directions. Thus, the achievement of purposeful development of critical thinking takes place through solving practical problems using problem-oriented learning methods. The technology of developing critical thinking is applied on the example of a practical lesson in the discipline "Advertising Management" on the theme "Media planning".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectспрямованість на дослідницьку діяльністьuk
dc.subjectfocus on research activityuk
dc.subjectпедагогічна умоваuk
dc.subjectpedagogical conditionuk
dc.subjectзміст навчання фахівців з маркетингуuk
dc.subjectcontent of training of marketing specialistsuk
dc.subjectдослідницька компетентністьuk
dc.subjectresearch competenceuk
dc.titleРозвиток критичного мислення як умова формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингуuk
dc.title.alternativeDevelopment of critical thinking as the condition for forming the research competence of the work of the future marketing specialistsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf217,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.