Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/235
Назва: Комплексна модель реалізації дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах
Інші назви: A comprehensive model of implementing the research competence marketing professionals in higher education
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: комплексна модель
complex model
дослідницька компетентність
research expertise
фахівець з маркетингу
marketing specialist
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Комплексна модель реалізації дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах / Ю. В. Захарченко // Slovak international scientific journal. – 2017. – № 8. – C. 27–30.
Опис: В статті розглянуто результати досліджень відносно підготовки майбутніх фахівців з маркетингу. Представлено та описано модель реалізації дослідницької компетентності фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах, а також шляхи її впровадження. Запропоновано трирівневий підхід до забезпечення дослідницької компетентності маркетологів. In the article the research results of the process of preparation of future marketing professionals. Submitted the means of implementing educational model the research competence of marketing professionals at the university. Ways of implementing the model realization research competence marketers is described. A three-level approach to provide the research competence of marketing professionals is offer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/235
ISSN: ISSN 5782-5319
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf819,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.