Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/239
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Юлія Василівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Yuliia-
dc.date.accessioned2018-08-16T12:02:19Z-
dc.date.available2018-08-16T12:02:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗахарченко Ю. В. Формування дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Маркетинг»: методичні рекомендації / Ю. В. Захарченко. – Хмельницький : «Термінова поліграфія», 2017. – 60 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/239-
dc.descriptionУ методичних рекомендаціях розкрито теоретичні основи та практичні рекомендації щодо впровадження педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу; наведено зміст авторського спецкурсу «Сучасний маркетолог». Матеріали методичних рекомендацій можуть використовуватися під час аудиторної роботи, а також для організації самостійної роботи студентів. Методичні рекомендації можуть бути корисними студентам, магістрантам, аспірантам і викладачам вищих навчальних закладів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдослідницька компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмайбутні фахівці з маркетингуuk
dc.titleФормування дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Маркетинг»:uk
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захарченко_методичка_ 13.pdf2,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.