Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-5 зі 5.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Напрями ефективного використання маркетингового потенціалу підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна Володимирівна; Ustik, Tetiana
2023Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2022Обґрунтування вибору маркетингової стратегії управління підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна; Ustik, Tetiana
2022The place of marketing activities in the anti-crisis management systemBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Ustik, Tetiana; Устік, Т. В.; Kvasova, Liudmila; Квасова, Людмила Сергіївна
2022Маркетингове забезпечення антикризового управління аграрним підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia