Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетингові стратегії як основа стратегічного розвитку аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2019Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2020Напрями імплементації маркетингової стратегії екологізації в аграрному виробництвіПисаренко, В. В.; Pysarenko, V. V.; Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2021Місце маркетингових заходів у системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Антикризовий маркетинг як основний складник стратегічного управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Рощук, Марина Олегівна; Roshchuk, Marina
2023Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2022Обґрунтування вибору маркетингової стратегії управління підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна; Ustik, Tetiana
2022The place of marketing activities in the anti-crisis management systemBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Ustik, Tetiana; Устік, Т. В.; Kvasova, Liudmila; Квасова, Людмила Сергіївна
2023Marketing support of the anti-crisis management of an agricultural enterpriseBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kvasova, Liudmila; Квасова, Людмила Сергіївна; Yakubenko, Yuliia; Якубенко, Юлія Леонідівна
2022Маркетингове забезпечення антикризового управління аграрним підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia