Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6424
Назва: Антикризовий маркетинг як основний складник стратегічного управління
Інші назви: Anti-crisis marketing as a component of strategic management
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Рощук, Марина Олегівна
Roshchuk, Marina
Ключові слова: антикризове управління
anti-crisis management
антикризовий маркетинг
anti-crisis marketing
маркетингові заходи
marketing activities
антикризова програма
anti-crisis program
маркетингова стратегія
marketing strategy
Дата публікації: 2021
Видавництво: ГО «Східноукраїнський інститут економіки та управління»
Бібліографічний опис: Багорка М. О., Рощук М. О. (2021). Антикризовий маркетинг як основний складник стратегічного управління. Науково-практичний журнал «Регіональна економіка та управління». № 3(33). С. 4-8. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6424
Короткий огляд (реферат): В статті проведено дослідження щодо визначення місця маркетингу в антикризовому управлінні підприємством, встановлена роль головних аспектів антикризового маркетингу на сучасних підприємствах; опановано складові маркетингового антикризового управління підприємствами, з уникнення вразливості підприємства щодо кризових явищ та ліквідації їх наслідків. Авторами визначено, що антикризове управління має охоплювати всі підсистеми менеджменту підприємства: операційну, технічну, фінансову, стратегічну, маркетингову, кадрову. Визнано, що в межах антикризового управління маркетинг виступає основним складником підсистем підприємства, а саме базою, яка забезпечує сталу роботу всіх його підрозділів. Виходячи з цього в кризових умовах роботи підприємства або для превентивних заходів щодо її запобігання використовуються традиційні інструменти маркетингу, але при цьому завдання маркетингових заходів, набувають нових специфічних ознак, головною з яких виступає маркетингова антикризова програма. Враховуючи постійні зміни у середовищі свого функціонування, підприємства повинні розробити маркетингові програми, які передбачають заходи, що необхідно виконати для стабілізації ситуації на ринку і виходу з кризи неплатоспроможності. Логічним результатом такої програми є формування та імплементація маркетингової стратегії антикризового управління. The article conducts a study to determine the place of marketing in crisis management of the enterprise, established the role of the main aspects of crisis marketing in modern enterprises; mastered the mechanism of marketing anti-crisis management of enterprises, the purpose of which is to form a strategy for overcoming the crisis and eliminate the consequences of crisis phenomena. In the author's sense, crisis management should cover all subsystems of enterprise management: operational, technical, financial, and, especially, strategic, marketing, personnel. In the author's sense, crisis management should cover all subsystems of enterprise management: operational, technical, financial, and, especially, strategic, marketing, personnel. It is recognized that marketing in crisis management is not just one of the subsystems of the enterprise, but the basis that ensures the sustainability of all its other units. Anti-crisis marketing involves the prompt change of all components of marketing in accordance with changes in the environment, which helps to maintain maximum competitiveness of the company in market conditions. In the crisis of the organization or to prevent it, the same marketing tools are used as in stable conditions, but the goals and objectives of marketing activities change, which acquire new specific features, the main of which is the marketing anti-crisis program. Given the constant changes in the environment in which they operate, companies must develop marketing programs that include measures that need to be taken to stabilize the market situation and overcome the insolvency crisis. The logical result of such a program is the formation and implementation of a marketing strategy for crisis management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://siee.zp.ua/images/journal/2021/3(33)2021.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6424
ISSN: ISSN 2311-8946
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Багорка, Рощук (2).pdf14,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.