Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 52.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Антикризовий маркетинг як основний складник стратегічного управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Рощук, Марина Олегівна; Roshchuk, Marina
2023Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2023Вибір маркетингових каналів розподілу в інтегрованій маркетинговій системі збуту продукції фермерських господарствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2023Формування маркетингової системи збуту продукції аграрного підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Квасова, Людмила Сергіївна; Kvasova, Liudmila; Кравець, Ольга Василівна; Kravets, Olga
2023Формування системи маркетингу аграрного підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2022Обґрунтування вибору маркетингової стратегії управління підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна; Ustik, Tetiana
2023Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризових управлінських рішеньБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2023Formation of the main components of the complex system of agrarian marketing for enterprises in the agricultural business sphereBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна
2022The place of marketing activities in the anti-crisis management systemBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Ustik, Tetiana; Устік, Т. В.; Kvasova, Liudmila; Квасова, Людмила Сергіївна
2023Cross-cultural features of international tourismBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kvasova, Liudmila; Квасова, Людмила Сергіївна