Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1831-1840 зі 5251.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Напрями імплементації маркетингової стратегії екологізації в аграрному виробництвіПисаренко, В. В.; Pysarenko, V. V.; Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2020Актуактуальність маркетингової стратегії та моделі прийняття стратегічних рішеньАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2013Зміни анатомічної будови листків дерев роду Tilia L. як показник адаптації до різних до різних умов зростанняПономарьова, Олена Анатоліївна; Ponomariova, Olena
2020Сутність та особливості аграрного маркетингуЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia; Міленний Є.; Milennyi Ye.
2020Процес формування маркетингових інноваційІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2020Особливості інституціонального впровадження органічного сільськогосподарського господарства в Дніпропетровській областіБілоткач, Ігор Анатолійович; Bilotkach, Ihor
2020Маркетингові стратегії при формуванні ефективної збутової політики підприємств олійно-жирової промисловостіКравець, Ольга Василівна; Kravets, Olha
2020Цифровізація як інструмент підвищенні ефективності аграрного маркетингуКобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii
2020Cooperative relationships and businessKryuchko, Lesya; Крючко, Леся Станіславівна; Bezus, Roman; Безус, Роман Миколайович
2020Інформаційні технології в аграрному секторіБілоткач, Олена Валентинівна; Bilotkach, Olena