Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Формування елементів комплексу маркетингу на аграрному підприємствіІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2020Формування комплексної системи маркетингу на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2019Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузіІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2022Тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень в УкраїніІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2020Освітній потенціал в контексті маркетингу освітиХамініч, С. Ю.; Кhaminich, S.; Сокол, П. М.; Sokol, P.; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa
2019Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практикиІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2022Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2023Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2023Comprehensive marketing system as a basis for increasing the competitiveness of trade enterprises in modern conditions of doing businessBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kvasova, Liudmila; Квасова, Людмила Сергіївна; Yakubenko, Yuliia; Якубенко, Юлія Леонідівна
2022Основні завдання маркетингового менеджменту у сучасних реаліяхІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana; Шаповалова, Софія Богданівна; Shapovalova, Sofia