Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4758
Назва: Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практики
Інші назви: Implementation of marketing management at an enterprise: problems of theory and practice
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: маркетинг
marketing
комплекс маркетингу
marketing complex
підприємство
enterprise
маркетинговий менеджмент
marketing management
процес формування маркетингового менеджменту
process of marketing management formation
Дата публікації: 2019
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практики [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. наук.-практ. журн. – 2019. – № 1(18). – С. 115-121. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4758
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено та узагальнено теоретичні засади формування системи маркетингового менеджменту на підприємстві. Визначено роль маркетингу й менеджменту в діяльності організації відповідно до сучасних умов господарювання. Представлено організаційно-економічний механізм маркетингового підходу до управління діяльністю підприємства. Розглянуто проблеми, які можуть виникнути на підприємстві при впровадженні елементів системи маркетингового менеджменту. У статті досліджено основні принципи та функції маркетингового менеджменту а також проаналізовано сили мікро- та макросередовища, в якому діє підприємство. Проаналізовано необхідні заходи при впровадженні маркетингового менеджменту на підприємствах в умовах сучасних ринкових відносин. The article studies theoretical principles of marketing management system formation at the enterprises. The author determines the role of marketing and management in the activity of the organizations according to modern economic environment. The organizational and economic mechanism of the marketing approach to management of the enterprise activity is presented. The problems connected with application of the marketing management system are considered. The article analyzes the main principles and functions of marketing management, as well the strengths of the micro and macro environment of the enterprise. The necessary measures of marketing management implementation at enterprises are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/18_2019/20.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4758
ISSN: 2518-1971
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf418,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.