Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Імплементація екологічного маркетингу в практичну діяльність аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2020Формування комплексної системи маркетингу на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2019Маркетинг інновацій як запорука конкурентоспроможності аграрного підприємстваІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2022Сучасні маркетингові засоби в умовах інноваційного розвитку аграрних підприємствІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2021Маркетингове управління бізнес-процесами оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2022Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2022Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарюванняАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna; Квасова, Міла Сергіївна; Kvasova, Mila
2020Створення та активізація діяльності наукових парків: імплементація сучасних маркетингових інструментів в системі освіти УкраїниХалатур, Світлана Миколаївна; Khalatur, Svitlana; Жиленко, К. М.; Zhylenko, K.
2022Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних послугПустова, Лілія; Pustova, Liliya; Кравець, Ольга Василівна; Kravets, Olha
2022Використання маркетингових заходів в підвищенні конкурентоспроможності підприємствКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna