Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3458
Назва: Маркетинг інновацій як запорука конкурентоспроможності аграрного підприємства
Інші назви: Marketing of innovations as a guarantee of competitiveness of the agricultural enterprise
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: аграрне підприємство
agricultural enterprise
маркетинг інновацій
marketing of innovations
інноваційна маркетингова діяльність
innovative marketing activity
інструменти маркетингу
marketing tools
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науково-виробничийжурнал «Облік і фінанси», Полоцький державний університет (Республіка Білорусь) )
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Маркетинг інновацій як запорука конкурентоспроможності аграрного підприємства / Т. В. Ільченко // Теорія та практика управління розвитком економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 10 жовтня 2019 р.). – К. : ТОВ «ВІПО», 2019. – С. 365-367. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3458
Короткий огляд (реферат): Досліджено, що в сучасних умовах господарювання основними умовами стабільної та конкурентоспроможної діяльності вітчизняних аграрних підприємств є впровадження та ефективне використання нових інформаційно-технологічних систем та управлінських методів. Тому виникає нагальна потреба у використанні маркетингу інновацій, що є запорукою успіху діяльності підприємств, так як дозволяє виявляти й контролювати ті фактори, які визначають умови тривалого виживання і розвитку (на основі інновацій) на аграрному ринку. Більш ефективним маркетинг інновацій стає при орієнтації та врахуванні в основному регіональних потреб в інноваціях, які визначаються їх природно-кліматичними умовами, структурою виробництва та державною інноваційною політикою. Виявлено, що маркетинг інновацій включає дві складові стратегічну й оперативну маркетингову діяльність. Основною метою стратегічного маркетингу інновацій є розробка стратегії проникнення нововведення на аграрний ринок. В основі стратегічних інноваційних маркетингових досліджень лежить аналіз кон'юнктури ринку з наступним визначенням цільових сегментів споживачів, організація та формуванням попиту, моделювання поведінки покупця. It is investigated that in modern economic conditions the main conditions of stable and competitive activity of domestic agricultural enterprises are the introduction and effective use of new information technology systems and management methods. Therefore, there is an urgent need to use marketing innovations, which is the key to the success of enterprises, as it allows to identify and control the factors that determine the conditions for long-term survival and development (based on innovation) in the agricultural market. Marketing of innovations becomes more effective when orienting and taking into account mainly regional needs for innovations, which are determined by their natural and climatic conditions, production structure and state innovation policy. It is revealed that innovation marketing includes two components of strategic and operational marketing activities. The main purpose of strategic marketing of innovations is to develop a strategy for innovation penetration into the agricultural market. The basis of strategic innovative marketing research is the analysis of market conditions, followed by the definition of target consumer segments, the organization and formation of demand, modeling customer behavior.
Опис: Ільченко Тетяна Вікторівна ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1879-6310
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://magazine.faaf.org.ua/images/stories/zb_conference/zb_conf_10-10-2019.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3458
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ilchenko_tezy.pdf288,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.