Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/240
Назва: Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики аграрного підприємства
Інші назви: Theoretical aspects of marketing providing effective aggregate enterprises distribution and settlement policy
Автори: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larisa
Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tatyana
Кадирус, Ірина Григоріівна
Kadyrus, Irina
Ключові слова: розподіл
distribution
збут
sales function
аграрний ринок
agrarian market
маркетинг
marketing
маркетингова стратегія
marketing strategy
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Курбацька Л.М. Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики аграрного підприємства / Л. М. Курбацька, Т. В. Ільченко, І. Г. Кадирус // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія економічні науки. – 2016. – Вип. № 21-1. – С. 122-126.
Опис: У статті досліджено теоретичні аспекти розподільчо-збутової діяльності аграрних підприємств. Обґрунтовано необхідність маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики на аграрних підприємствах. Запропоновано комплекс маркетингових стратегій розподільчо-збутової діяльності аграрного підприємства. The article consists of theoretical aspects of distribution activity of agricultural enterprises. Necessity of the marketing support for an effective distribution policy has been proved. The complex of marketing strategies of distribution activities in the agricultural enterprise has been proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/240
ISSN: ISSN: 2307-8030
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Курбацька, Ільченко, Кадирус.pdf601,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.