Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariya-
dc.contributor.authorБілоткач, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorBilotkach, Ihor-
dc.date.accessioned2020-06-06T12:57:35Z-
dc.date.available2020-06-06T12:57:35Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБагорка М.О. Особливості моніторингу процесів формування попиту й стимулювання збуту на продовольчому ринку / М.О. Багорка, І. А. Білоткач // Агросвіт. – 2009. - №6. – С. 5 – 10. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2416uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2416-
dc.description.abstractУ статті стверджується, що дослідження продовольчого ринку як структурного елементу на ціональної економіки є одним з основних напрямів маркетингового дослідження, що сприяє змен шенню невизначеності в частині прийняття комерційних рішень підприємств аграрного сектору економіки. Наголошується, що маркетингова діяльність забезпечує гнучке пристосування виробни чої, фінансової, торговельної, збутової, кадрової діяльності підприємства до постійно змінюва ної економічної ситуації (доходи, ціни, кон'юнктура) та вимог споживачів на ринку. Affirms, that research of the food market, as a structural element of national economy, is one of the basic directions of marketing research who assists reduction of uncertainty regarding acceptance of commercial decisions of the enterprises of agrarian sector of economy. It is underlined that marketing activity ensures the flexible adaptation of industrial, financial, trading, marketing, personnel activity of the enterprise to constantly changed economic situation (incomes, the prices, a conjuncture) and to requests of consumers in the market.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectмоніторинг продовольчого ринкуuk
dc.subjectмonitoring of the food marketuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing researchesuk
dc.subjectсуб'єкти ринкуuk
dc.subjectsubjects of the marketuk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagrarian productionuk
dc.subjectінформаційна базаuk
dc.subjectinformation baseuk
dc.subjectопераційний моніторинг цінuk
dc.subjectoperational monitoring of the pricesuk
dc.titleОсобливості моніторингу процесів формування попиту й стимулювання збуту на продовольчому ринкуuk
dc.title.alternativeFeatures of monitoring the processes of demand formation and sales promotion in the food marketuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf140,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.