Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2427
Назва: Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності продовольчого ринку
Інші назви: Marketing mechanism to ensure the competitiveness of the food market
Автори: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetyana
Кожушко, І. Г.
Kozhushko, I.
Ключові слова: конкуренція
сompetition
конкурентоспроможність
competitiveness
маркетинговий механізм
marketing mechanism
конкурентна боротьба
competitive activity
ринок
market
продовольча продукція
food products
Дата публікації: 2009
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Курбацька Л. М. Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності продовольчого ринку / Л. М. Курбацька, Т. В. Ільченко, І. Г. Кожушко // Агросвіт. – 2009. - № 15. - С. 20 – 23. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2427
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми маркетингового забезпечення конкурентоспроможності підприємства як процесу використання інструментів маркетингу та діючої маркетингової концепції з метою посилення конкурентних позицій підприємства. The problems of the marketing providing of competitiveness of enterprise are considered as to the process of the use of instruments of marketing and operating marketing conception with the purpose of strengthening of competition positions of enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2427
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf144,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.